2016年9月4日 星期日

大眼全攻略‧豆豉眼20%放大

早前出席左SK-II R.N.A.Power for #BiggerLookingEyes既活動,發現我既豆豉眼並唔係天生就係咁細,眼睛會由 20 歲開始隨著年齡增長而逐漸變小@口@


撐返大佢囉?!
咁搞法咪越整越鬆,我地女仔成天眨眼,加埋各種臉部表情和動作都會牽扯到眼周肌膚,減低眼部既縱橫緊緻度,令眼仔睇落細左,但係眨唔眨眼真係唔到我地控制架喎>.<



5個小Tips幫我對豆豉眼:)

<Tips 1>

由食物入手,食多D呢10大食物,眼仔碌碌無難度啦!
之但係,偏食嚴重的我...>.<"

<Tips 2>

R.N.A.立體緊緻修護眼霜 R.N.A.POWER EYE CREAM RADICAL NEW AGE (HK$750/ 15m)
針對雙眼隨著年齡增長而縮小既自然定律,係眼霜中注入 SK-II 經典成分的濃縮PITERATM,加埋創新 R.N.A.複方及全新成份環狀引流因子完美結合,由真皮到表皮層,促進蛋白質結構完整、刺激眼周肌膚活化,達至全方位縱橫緊緻,對抗眼部下垂。

研究顯示,連續使用六星期便能縱橫結合地多方位立體緊緻修護眼部肌膚,眼仔増大 19.1%,15年既縮細,六星期就補救完成! 即搽實無死。

<Tips 3>

搽眼霜時配合埋呢個年輕雙眸按摩3部曲,效果仲好架:)
上次都教過大家啦,勤力D跟住做!!!
1. 促進淋巴
用無名指輕輕打圈至眼角淋巴位置

2. 眼周肌肉伸展
於眼角打圈5次再拉至耳下

3. 加速眼部血液循環
按壓眼窩附近的5個穴位,每個穴位按2次,每次3秒
<Tips 4>
用埋薰衣草眼膜,入微波爐"叮"10秒,敷係眼部10分鐘,等待時同時轉動眼球作舒展運動。
無呢個靚靚眼膜都可以用濕毛巾代替架,不過記得要"叮" 1分鐘。
<Tips 5>
Zzzzz...Zzzzz...
早D訓啦老友XDDDD
我是認真的,訓多D,等對眼仔休息多D,每一日既RECOVER做得更好,眼仔就無機會縮細啦:)


我除左食療之外,三星期都做足另外4個Tips,SEE?!
隻眼真係有大到呀!!!
眼皮仲無咁浮腫,眼紋都少左大半,堅過石堅,開心到我飛起!!!



Keep住用,15年後話唔定我既豆豉眼都可以大過你地呀XD
呢個一定會係我15後既大豆豉眼Look!!!



銷售點:
SK-II 概念店及全線美容專櫃
太古城中心 232 舖 Tel. 2670 2633
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店 Tel. 3104 0263

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...