2016年2月15日 星期一

搞出好水潤嬌嫩‧一夜間之美肌秘密@philosophy

Facebook 最近出現6 Years Ago Today,6年前既我呀...真係唔講得笑,肌膚質素真係叮一聲>.<
要我默默地認老?!NONONO!!!咁絕對唔係我既作風,為左靚,可以去到幾盡XD
其實都唔係幾盡,都係轉過隻晚霜者,利用睡眠時段修復肌膚,顯著減少面上肌膚老化痕跡,一夜間使肌膚重拾年輕,回復柔滑嬌嫩,何樂而不為?


philosophy ultimate miracle worker night 極致抗老化再生保濕精華晚霜 (HK$630/60ml)

主打對抗老化既再生保濕精華晚霜,點樣又精華又晚霜? 我好混亂!!!


一打開有一瓶面霜,同埋一包仔好似魚子咁既野。
原來係philosophy首創將濃縮的精華融和於深層滋潤的面霜中,專利微囊傳送系統,以微囊包着萃取自鳶尾花的活性植物細胞,當中含有異常豐富的天然植物多酚 (polyphenols),能改善膠原蛋白合成和促進細胞再生。

配合擁有強大抗衰老能力的鳶尾花活性植物細胞及及新一代高效 bi-retinoid 雙類維生素 a (hpr+),利用睡眠時段修復肌膚,顯著減少面上肌膚老化痕跡,一夜間使肌膚重拾年輕,回復柔滑嬌嫩。

要靚,唔一定唔要命既,最緊要對症下藥,年輕肌唾手可得:)


為左保存其活性成分的新鮮度及有效性,確保在使用時發揮最佳功效,philosophy用左佢地專利既微囊傳送系統精華係開封時先混入面霜到架。

倒左精華落面霜之後,等佢5分鐘,跟住就開始MIX既過程。

其實只不過係搞勻佢者,你會見到D精華慢慢溶入面霜到。
搞勻左既面霜比之前睇落稀身左D。

岩岩美國返黎個幾日Dry到一個點,所以我會搽比較多既份量,直情當佢係Sleeping Mask咁用,不過佢吸收好快,用量勁多但都係10分鐘左右就吸哂。
之後肌膚狀態正常返我先當返佢係面霜咁搽XD

唔單止刺激肌膚自我更新系統,同時促進埋肌膚膠原蛋白生長及肌膚各層既自我修復力。


一個星期左右美國時既小敏感、泛紅同乾燥通通88,Keep住用仲可以增進肌膚自我修復能力,有效改善所有肌膚老化現象:皺紋、毛孔、鬆弛及暗啞,肌膚回復緊緻、柔嫩、亮澤既日子指日可待啦。


philosophy銷售地點

沙田連城廣場20a號舖專門店 (查詢電話:2565 8333)
尖沙咀海港城 facesss (查詢電話:2111 4536)
尖沙咀彌敦道20號崇光百貨 (查詢電話:3911 1036)
金鐘金鐘廊 facesss (查詢電話:2110 1769)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...