2015年12月21日 星期一

ZA to Zalora


放假前夕忙到爆開但一有化妝就即刻出現,今次出席【敢現真我!Za X ZALORA Dare to be Vivid活動】仲玩大變身,影底個Before先:)




有Stylist同Make up Artist 幫我扮靚靚,我緊係要求個我永遠都搞唔掂既成熟Look啦XD


Stylist幫我揀左呢件入門級既黑色小透視,應該唔難Handle喎。


換完衫緊係要化返個妝先襯到成個Look,Za全新推出既Vivid Dare by Vibrant Moist Lipstick 系列,以鮮豔啞緻,打造「啞唇妝」,配襯出自信個人風格!

全新6種艷麗色調,配合不同場合的需要,散發獨特個性魅力。


變身完成!
加左件質料好特別既粉色小外套,女性化得黎又有D個性,成個感覺唔同哂:)


Catherine都變身完成,極愛Za呢枝唇膏令本身暗沉既唇色得到提亮,顯色得黎又有玻尿酸、膠原蛋白等高動能鎖水因子,唇妝好啞緻潤澤又顯色。


係咪好想親身試下先,快D跟住做啦!


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...