2015年3月16日 星期一

V面有望♥Philip VisaCare微晶緊緻煥膚儀【兩週間報告】

Philip VisaCare微晶緊緻煥膚儀Yandy已經用上兩個星期多啦:)
又係時間報導一下啦~

用左兩星期,每星期用2次,每次5分鐘左右啦!
我只係叉左第一次個8個鐘電,睇佢細細枝,但耐電量似乎唔錯喎!




有跟開我個Blog都應該知道我搬屋時出現敏感,一直都處於爆瘡期,所以我一直都用敏感探頭,唔敢試一般探頭住。


探頭上面既微晶氧化鋁粒子,真係幫到我清理肌膚表面既死皮,更促進自然細胞更新。
每次用完都覺得肌膚非一般咁滑,連我敏感起既石頭瘡邊緣都平滑好多,上妝時感覺就最明顯,起碼唔會有皮屑卡住哂D粉先啦。
上左妝之後所有痘痘都隱哂形,如果唔係我真係會發癲架。

喜歡VisaCare去除積聚的老化角質,掃走粗糙、暗啞、膚色不均及凹凸不平而絕不傷害肌膚,更能加強後續護膚品的吸收力,倍大護膚效果。
雖然痘印還需時處理,但整體氣息搭救不少,暗黃色調大減。
上妝時感受特別深,推開粉底時很平滑,完全不會卡粉,用粉量也變少了。


另外的意外收穫,好滿意既係我既毛孔、粉刺問題都得到改善。
其實我成日都會重點護理鼻鼻同嘴角位置既毛孔、粉刺,但長清長有...
一直都冇乜太大改善,有清就好D,一唔清就嚇死人。
VisaCare既全自然真空提拉按摩系統,好溫和咁吸哂D粉刺出黎,用棉花輕輕一推就推哂D粉刺出黎,輕鬆簡單無需擠壓,清理時間大大減少。

溫和程度亦係好令人滿意,連長痘期都照用,完全唔刺激。


至於大家很在意的V面輪廓...
這是使用VisaCare前特別拍下的Before照XD
明明用手遮了面,看來還是包包的^^"

踏入初老之齡,感覺肌膚有鬆弛現象,肉肉都開始下墜,加上洗面後的抺乾動作,我很自然會向下抺...面頰兩邊的位置的下墜尤其明顯。
而且保濕只要稍稍做得不夠好,細紋就現形@口@

VisaCare以真空提拉按摩系統以自然、安全及專業的方法,利用真空氣壓產生的吸力提拉肌膚,刺激微循環及促進肌膚代謝,令肌膚綻放紅潤而富光澤感的健康氣息。


按摩手法請參考前一篇: 告別包包面‧V面就靠呢隻蕉@PHILIPS VisaCare

登登!!!
現在立即來看看兩星期的成效吧!!!

也很不錯啊。
側面看效果超明顯的!!!
我是覺得肉肉都還在,但吸力提拉肌膚後,剛用完面會紅紅的,感覺到面上的血液循環,促進肌膚代謝。
主要是水腫問題改善了不少,令面型變V了:)
朋友都覺得我變瘦了呀XD

而且每次完成拉提後再塗保養品,感覺吸收比平時快。
加上這種真空按摩密集地刺激微迴圈,會刺肌膚底層的激膠原蛋白和彈性蛋白再生,長久用下去膚質會變更好。
全面提升五大美肌標準, 包括提拉度、緊緻度、光澤度、抗皺度及角質細緻度。


最方便是每次用完收到包包就OK,很方便順手,令使用率大大提升。
今年絕對要跟包包面Say Goodbye!!!

Philips VisaCare 微晶緊緻煥膚儀
建議零售價 : $2,398
推出日期 : 2014 年12 月下旬
查詢 : Philips 客戶服務中心2619 9663
零售點 : 各大百貨公司及電器店有售

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...