2015年1月19日 星期一

番本星級日式放題‧食完番唔番到本?

N個世紀冇去過旺角,陪友人睇玩具,順便試下新野。

認真係俾個名吸引左先食的,今次要食"番"夠"本"XDDD




加左$50升級體驗,其實我地都係想食刺身蝦者。


不得不抱怨一下,張枱細到我地要拎住D野食直接食@口@
不過好在待應收野好快手,一見到就即收,算你啦!


黎個湯同前菜先,麵豉湯同人參雞湯,呢個配搭又幾新鮮,係咪因為吹緊韓風?!
我試人參雞湯,濃味得黎又唔會太苦,岩岩入到口既熱度唔洗等。

螺肉NICE唔會腥,唔會結哂冰。

沙律是友人的,我偷左舊帶子,一般般啦,唔算太新鮮,但唔難食。


梗要睇睇升級同唔升級既刺身有咩分別,叫左兩份黎試試,SIZE證明左一切XDDD
星級隻蝦大成倍,又CREAMY,仲有蝦膏((雖然我係唔食蝦膏既
但唔升級既都好味,係冇咁大隻者。

升級個帶子都好大隻,不過就唔算太有帶子既鮮味。

其他魚生都一般般,無咩特別,都係個句唔算太新鮮,但唔難食。


壽司很一般,唯一覺得不錯的是甜蝦海膽壽司,特別得黎又幾夾到既組合。
蝦係細隻左少少,但海膽冇腥味,仲幾新鮮添,我覺得已經好夠羸了。

蟹柳都算幾鬆軟,唔係壓到死實實個種。
有幾條草的叫大葉媽媽魚壽司,哇~聽都未聽過XDD
貪得意叫黎試下,好腥啊~>.<~

但友人話夾埋面頭D草食又OK喎,可能我冇夾埋草食吧?!
手卷幾好,軟殼蟹依然香脆,不會很粉感,紙菜也乾爽,不錯!


再黎試下熟食,珍珠蜆得個咸字,真係唔知點形容,係醬油味多於一切。
帶子同游魚鬚,唔係唔好食,只係冇咩特別。
青口都是升級的,大大隻,肥美肉厚,但又係輸在個汁,唔覺有味得黎仲一PAT PAT...


川湯雞麻辣粉,少少辣,但D薯粉中和返,一啖湯一啖薯粉,正!!!
蟹粥都好足料,粥煲到好綿,帶蟹既咸香味,又一讚!


燒物冇咩死既,夠熱,味道NICE!
一有汁醬野既燒蠔又NG啦,個芝士同香草都無味道可言,似食左隻整熟左既蠔囉。


日本冰梅酒,必點,好香梅味又唔太苦,唔覺唔覺會飲多左XDDD
雪糕雀巢都叫唔錯啦。

整體無咩特色可言,人參雞湯同蟹粥叫做有少少驚喜,其他食物只屬中等。
飲品日本冰梅酒真係有驚喜,而且待應搭救,個個都又NICE又醒目,成餐飯都食得幾開心。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...