2011年8月25日 星期四

往神秘島啟航!!!PART 2【盡情狂拍篇】

Yandy一直在物色可以陪住我上山下海的相機已好一陣子了,一直沒找到合心水的。
這次Neutrogena x RICOH 驚喜快拍抗曬 Summer Fun活動♥就可以讓我任試這部4防的RICOH PX($2,380@)新相機了。 



機仔細細100 × 55 × 21.3 mm, 連埋電池都係156 gm重咋。


PX 擁有 3 米防水、1.5 米防撞、防塵和防凍呢4防功能。岩哂上山下海既我。
加埋5隻色任你揀既保護殼($250@)可以落多1米水,仲可以再襟撞D添。





即刻試下影先!!!


喂!!!請問D相咩事呢...@口@
細看之下,先發現個鏡頭俾我既手指摸印到花哂...orz...
嗚>.<~一下子冇左好多同各位sis既合照呀T^T



抺返乾淨個鏡頭,D相又靚返哂啦。



色水都幾靚呢。


玩左一輪後既感覺:
1. 對焦算幾快,OUT FO既情況唔嚴重,讚!!!聽聞落到水影都KEEP到呢個速度,咁浮潛個時影魚應該冇難道啦掛?!


2. 5 倍光學變焦,不過不失啦,但Zoom既時候反應有D慢...智能Zoom既設計令Zoom既時候時快時慢,有D難控制...>.<


3. 三冇...冇光圈先決,冇快門先決,冇手動曝光,DC冇呢D野其實都正常既,係我貪心左。


4. 光圈F3.9(W) - 5.4(T),感覺唔係好夠用...日光日白影相質應該唔會有問題,但我好懷疑室內或者低光環境既效果。ISO最高亦只有3200,有點小擔心。


5. D Mode我沒玩過,一黎唔熟,次次都要禁入個menu到慢慢揀,我覺得有D麻煩。二黎DC我都係用黎影SNAP多,總之相夠清,夠快就OK。


OVERALL黎講,當日完全試唔到PX既SELLING POINT^^"
3 米防水(岩我船河同浮潛用,但個日唔知去邊到搵D水黎試)
1.5 米防撞(我成日手殘跌機,有防撞我冇咁擔心)
防塵(我冇用防塵袋放相機,拎出黎好麻煩,所以呢個FUNTION我都覺得唔錯架)
防凍(滑雪個時係咪可以影?好多相機都係低溫會冇電...)


我唸如果係唸住用黎去旅行,又會上山下海好似我咁,PX都算係唔錯既選擇。
簡簡單單,拿起手就影。
但鏡頭真係好易花...建議影相前係咪都抺下先。
而且PX既相都拍得住我本身部DC既質素,但我部DC係講緊$3,280, PX只不過係$2,380,差成千喎。我個部仲要冇4防,咁就睇下大家既要求係點啦。


補返D同各sis合照先:



首先緊係arling902,今次約埋一齊去,玩得好開心呀!!!
其實一齊去既仲有愛美小懶貓joyceCICIkittycyw,仲有個一時間又唔記得左...orz...同埋...點解會冇合照到架...>.<"



仲有柑柑,今次終於有合照啦。



多謝特登搵我影相既Venus...但係我搵唔到你個Blog~>.<~((跪地



仲有ballet_tata!!!YAYA!!!


其實仲有好多sis架,不過blur哂,所以冇相呢...^^"


最後,這是RICOH 至潮防曬攝影比賽,Yandy也交了作品啊!
如果大家喜歡的話,請到Ricoh PX支持我啊。
在我的相片按一下Like就可以了,謝謝大家唷。



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...