2017年3月25日 星期六

冬日小心機‧絲襪穿搭

黎到差唔多春天先出呢篇^^"((唔好打面>.<

絲襪呢回事真係每個女仔都要有既單品,凍既時候要保暖,熱既時候要透氣,更重要係配搭簡便,好似我咁腿型唔靚又有D粗既女生,仲可以靠絲襪來修飾,打造出一對偽美腿:)




壓力絲襪本身係用黎治療靜脈曲張既方法。原理係對小腿肌肉群施加壓力,令行路既時候,幫助加速血液回流,減低腿部水腫。
而家已經係美腿用既好物,又,好似我咁腿型唔靚又有D粗既女生,已經著左好多年。
但今年冬天發現左呢一款壓力絲襪,除左加壓修飾腿型之外,仲有保暖功能,岩哂我呢D咁怕凍既人:)


一般壓力絲襪只會有唔同加hPa (壓力強度單位),但呢對連Denier (襪子纖度單位)過都有分別。
係臀部同腳趾位加左發熱設計。


不過,最重要著絲襪一定要知道既事,著既方法。
其實係要捲起左對絲襪先一次過著,而唔係邊著邊拉,好易拉到變哂型,無左壓力效果架。


我最鐘意佢Denier數唔同,上下實色令肥肉位置睇落瘦左,中間半透效果帶出修飾效果。
整體視覺效果,令肉肉腳既我成個腳型更修直。


簡單配搭連身裙就已經很不錯了。
而且真的保暖有感,臀部著裙都無咁涼,平時腳趾係冰咁凍,但著呢對會比較溫暖,感覺不致於冰XD


有時候著短褲都唔錯,長度岩岩遮到絲襪接合位置,感覺腿更長XD


既溫暖,又修腳既小心機絲襪,絕對可以幫你身型加分:)

銷售點:citysuper, LOG-ON, SASA.com, wishh!, YUE HWA, HKTV mall
查詢電話: 2744 9833


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...