2017年3月27日 星期一

你係乜水?Aqua X ME Pair Up@THE PERFECT PAIRINGS

水,佔左人體足足70%,我地每日要飲足8杯水,但原來水都有好多種。

唔同既生活習慣及節奏,需要配合唔同既水先可以補充到身體同肌膚唔同既需要。
IPSA AQUA x ME, The Perfect Pairings!
幫我安排左人生第一次既品水課,搵出最岩自己既「水」:)

係搵出Perfect Pairings之前,先影張水光照>////<
出動燈相、水架、風機,為既就係一張靚相。
不過成品唔俾你地睇住,一齊品下水先啦!


由專業品水師Jason同IPSA Expert話我地知乜水打乜水:)

我手上4杯水,4杯都唔同味,仲唔同功效。
我就最岩飲礦泉水,佢含有豐富礦物質,可以幫助腸道蠕動,推動身體排毒。
加上我只食垃圾食物,補充返D礦物質都幫補到架。
想知自己岩飲咩水,即刻Click 入 http://bit.ly/2m4loEb 做返個品水小測試,仲可以登記換領TTR AQUA及皇牌ME體驗裝添。

飲水要揀岩自己既,保養品都一樣。

肌膚都需要有充足水分,細胞先可以保持潤滑飽滿既狀態。
一粒粒飽滿圓潤咁排好隊,肌膚睇落先會水潤透亮、飽滿潤澤。

即刻做埋 IPSA獨有的IPSALYZER專業皮膚分析,共有 10 大範疇,了解自身肌膚狀態。
透過多角度測試,提供精準的數據,搵出肌膚缺水既真正原因。


結果出黎...
當中「MoistureRetention Index 水分保持力」的一環,係以同齡肌膚作對比,以數字顯示出肌膚水分保持力的高低。
100 分為滿分,50 分為合格標準,得到 80 至 100 分的肌膚水分保持力方為理想。
我既分數居然得4分@口@低到一個點...

明明已經好著重保濕,但肌膚仍然處於缺水狀態,久不久仲會出現泛紅狀態>.<
Customized Beauty今次幫我了解自己肌膚真正問題同需要,開啟「儲水之道」,度身訂製個人保濕方案。

題外話,IPSALYZER分析肌膚狀態、透明感、肌膚色調及紅潤度,除左揀護膚品之外,仲可以揀埋彩妝產品,102R四色修容化個半方面,色感自然得黎,胭脂光影都非常自然有光澤,包包面都細左一個圈呀>////<大愛!

Aqua X ME (THE PERFECT PAIRINGS)

雙重補濕星級護理

以THE TIME RESET AQUA 直滲肌底,為肌膚底層無間斷補水、鎖水、造水。
配合皇牌METABOLIZER,全面提升細胞水潤、彈性及美白功效。

每個人的肌膚狀態不同,肌膚乾燥的成因亦有異。METABOLIZER有成17種配方,切合針對肌膚問題,對症下藥,發揮肌膚潛藏最佳既修復力。
任何肌膚都可得到雙重極緻修護,重現水潤透亮、飽滿彈滑肌膚。

先用最近備受熱捧的THE TIME RESET AQUA,佢集合補水、鎖水及造水三大功效。
配方温和,適合任何肌膚人士使用。

Aqua Presenter III導入超量水分子至肌底,提升肌膚水潤度及造水、鎖水能力,肌膚水潤飽滿,重現柔滑透亮。

可以獨特既用法令AQUA極速滲透,同時提升舒緩冰涼效果架。

1) 潔面及爽膚後,以化妝棉沾取 5 元硬幣大小分量使用。
*如使用量不足,容易令化妝棉起毛,難以賦予冰涼感。

2) 均勻塗於肌膚後,用手掌以逆毛孔方向輕拍肌膚,加速滲透。

3) 特別集中於毛孔較粗大的部位及皮脂分泌較多的 T-zone。

好鐘意拍打完肌膚水份飽滿既感覺,同時趕走暗啞,提亮膚色,重拾白淨剔透、富有透亮感。
冰冰涼涼有助平滑肌膚,改善粗糙膚質,修整紊亂的肌膚紋理,讓肌膚回復柔滑細緻。

另外,AQUA對調節水油平衡、抗炎抗痘都好有效。
特別針對石頭瘡、生理期前既暗瘡及壓力瘡等等。
仲有抗炎功效,預防暗瘡菌滋生,改善因暗瘡造成的凹凸不平膚質。

我就最鐘意用佢黎做急救保濕。

1) 倒出一個蓋子的份量,將化妝棉全面浸透。

2) 把濕透的化妝棉敷係暗瘡位置 5 分鐘。

3) 取了化妝棉後,用雙手輕拍幫助吸收。

無暗瘡都可以用黎做Toner Mask敷係額頭、鼻子、兩邊面頰及下巴架。


最後記得搽埋皇牌METABOLIZER,佢係經 1000 萬人皮膚診斷成果,因應唔同肌膚問題及狀況 17 種最貼近亞洲膚質配方,以回復肌膚「自我更生力」為目標,促進健康的細胞代謝,讓肌膚細胞再生,回復細緻紋理、剔透幼嫩,重現與生俱來的發光素肌。

我呢枝Superior W VI係針對肌膚彈性及暗啞問題既,補水力超強,搽左上面都幾潤身架,但又出奇地令我肌膚水噹噹,個妝既持久度都因為我既THE PERFECT PAIRINGS而大大提升呀!


即將去IPSA搵返你既THE PERFECT PAIRINGS,了解自己肌膚真正問題同需要,度身訂製個人保濕方案,打返開肌膚既「儲水之道」啦>////<

Website: http://www.ipsahk.com
Instagram: @ipsa_hk Facebook: @IPSAHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...