2017年3月13日 星期一

淘上癮【3‧8天貓女王節】文青好物檢閱♥

相信淘寶這回事都唔洗我多講:)
但你又知唔知淘寶同天貓有咩分別?
同屬阿里巴巴旗下業務,網購、娛樂、金融、科技服務都概括到既淘寶同天貓。
1. 登入輕鬆簡單
一個Login,無論淘寶同天貓都通行無阻。

2. 商品資訊超詳細
多圖到一個點,淨係睇圖都係一種享受

3. 喜歡什麼都推薦給你
成日估中我鐘意D乜,好懷疑電腦係咪有鬼XD

4. 有問題直接問賣家
賣家Keep住在線,直接對話,三口六面拆掂佢。

5. 付款方式隨你選
支付寶、VISA、PPS、八達通,緊有一樣俾到錢。

 6. 快速、節省的運送方式
送貨快,好多都免運費,集運就更抵:)


但唔講你未必知,原來天貓同淘寶都有D分別架!



先講淘寶,主要係賣個性商品 (原創,自家設計等),人人都可以開店,價錢仲非常之相宜實惠,同店主打好關係,好多時都有你著數。

天貓就係品牌直銷店/分銷商,國際知名品牌都陸續進駐 (如Chanel, Leica, BMW, La Mer, SK-II)100%正貨唔怕買到假野。


除左大家好熟悉既雙11同雙12,天貓女王節岩岩於3月3日至3月8 日隆重舉行左啦,有成三萬個國際大牌亦同時上架!
美妝、珠寶、潮流服飾以至家居用品均以抵價發售。
重點係有港人專享既著數,包括信用卡優惠至筍集運優惠,都係要香港先有架:)
登錄淘寶App搜尋【女王節】或直接登錄 https://38.tmall.com/

Yandy係就出席左天貓女王節既活動,淘賽癮起>.<"

活動當日成個會場都係淘返黎架!!!
實物好高質,一D都唔流,其實我屋企都有大量淘寶好物,質量NICE,價位仲好抵架。


女仔一定要有既化妝架部。

透明抽屜式化妝品收納盒
放化妝、保養品一目了然,我一早買左個大SIZE:)

日式櫻花瓣調味碟餐具
細細隻,用黎放常用既飾品,又靚又方便。

LED鏡子化妝鏡
呢個有埋LED燈既化妝鏡,化妝睇得更仔細,妝容就更靚啦。

韓國too cool for school雞蛋egg泡沫洗面乳慕斯面膜補水保濕套裝
呢個我雖然無用過,但價錢同韓國買差唔多咋。


如果你久不久都會好似我咁扮下山系女仔/偽文青既,呢D產品真係好岩洗。

歐式長毛絨地毯
放床邊/梳化底超正,踩落柔軟舒服。

2017新簡約實木可折疊電腦桌
宅在家必備,放下小物,坐係床/梳化食早餐、睇書一流享受。

日式手工原木片大容量編織籃雙耳水果籃麵包籃收納藍SN-12
雖然我唔野餐,但將保養品放滿個籃應該又靚又好用,仲可以拎黎拎去添。

北歐風清新素色幾何茶巾全棉餐墊布藝隔熱墊桌布餐巾GD-18
加多條餐巾,美感UP+++


另外,私心推薦

摩登主婦日式便當盒微波爐分格三層稻殼飯盒學生便當餐盒壽司盒
我無帶飯習慣,但就會自備餐具係公司食,落街買外賣帶呢一套,又靚又環保。

簡約北歐居家沙發長形抱枕汽車辦公腰枕靠墊午睡枕 65183
$10.9 抱枕,我成日用黎做腰墊:)

paperang喵喵機雞熱敏標籤照片不乾膠口袋印表機藍牙便攜內置電池
有埋手機Apps,設計左既文字圖案可以即時Print出黎,朋友聚會必玩!


仲有呢個有溫度、有鬧鐘功能既雲型鐘,完全係我既茶,即時上天貓!!!


我不得不承認,我已經淘上癮啦:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...