2016年12月15日 星期四

期待以久‧冷熱一枝搞掂♥Philips Eye Brightener

滿心期待左一陣子...終於俾我等到你啦!!!

Philips全新推出既Eye Brightener眼部明亮按摩儀,終於黎到香港啦!

點解咁期待?



對我黎講,眼部浮腫、疲勞係最大問題,畢竟我日日對住部電腦10小時以上,再加埋天生既泡泡眼,成日會腫到唔見左條本身已經少得可憐既雙眼皮,如果預著個排多野做,個黑眼圈仲會出黎湊熱鬧...

天生豆豉眼,所以已經好努力做眼仔既保養,但保養這回事,真係要有D自覺性先做得到^^"
懶小孩總是成日偷懶...
但如果有D助力呢,件事又會好唔同:)


以創新的Optimode冷暖煥能技術,一機結合冰涼消腫、溫熱舒緩和排毒緊緻,3種不同模式對抗5大眼周困擾,短短數分鐘,邊保養邊享受,咁就唔會懶啦:)

仲有兩隻色,男仔女仔都岩用架,用黎做聖誕禮物都唔錯既呢!


好心急!即刻開箱先!!!
Philips Eye Brightener 眼部明亮按摩儀 ($998@)


配件簡簡單單,Eye Brightener、專用收納袋、一條充電線。
唔怕唔見,拎起手就用得。


USB充電完全唔洗擔心插頭問題,一機在手,世界通行,仲係Android線,緊有一條係左近。
充電2小時就夠用28次,非常方便呢!


一邊係凹面變溫按摩頭,另一邊係矽膠粒按摩面。


凹面設計全面覆蓋眼窩,又唔會直接擠壓到眼球,令感覺更舒服。
19 ° C冰涼消腫、40 ° C溫熱舒緩,而且冷、熱轉換大概只要十幾秒。
唔使再又冰匙、又暖包,拎黎拎去,有Eye Brightener就夠哂啦。


Eye Brightener得一粒制,但就有三個模式:
♥ Refresh冰涼消除眼部浮腫
♥ Relax溫熱舒緩雙眼乾澀和疲勞
♥ Detox排毒緊緻擊退黑眼圈和預防細紋


學埋以上4個手法。
第1同2係♥ Refresh冰涼消腫 用既,Loop住做到聽到BI-BI聲就轉另一隻眼。
第3個手法係專門俾♥ Relax溫熱舒緩 用既,放係眼窩等到聽到BI-BI聲就轉另一隻眼。
♥ Detox排毒緊緻係冷熱交換既,Loop住做1直到聽到BI-BI聲,反轉矽膠粒按摩面做第4個,俾少少時間Eye Brightener調節溫度,再聽到BI-BI聲就可以轉返凹面按摩頭做1啦。
再聽到BI-BI聲時就轉另一隻眼,重複做多一次。


如果岩岩開始解唔係太記得D手法,可以貼住張貓紙先。
不過好似我咁無記性既,每個Mode用左一次之後已經記得啦XD
反正就係聽聲做人啦,好易上手者。


我用左個幾星期,已經Feel到對眼仔緊緻左唔少,雙眼皮出返哂黎,黑眼圈都大有改善呀!
即使素顏對眼仔都咁Bling Bling:)
我自己最Like ♥ Refresh冰涼消腫 Mode,早上上妝前花2分鐘消消腫,對眼仔即時大左、精靈左。
另外,我都有帶佢返公司用,對電腦對到攰,開個♥ Relax溫熱舒緩雙眼乾澀和疲勞,唔洗郁,就咁放係眼窩上面幾分鐘,唔單止眼仔Relax左,連腦袋都Relax埋。
至於♥ Detox排毒緊緻,擊退黑眼圈和預防細紋,我會臨訓前有時間先做,好訓D架。


用完之後用毛巾抺一抺乾淨就可以變返入專用收納袋,記得唔好用水洗呀,唔濕得水架。


發佈會當日按摩師仲配合埋VisaPure Advanced幫我做肩頸按摩,真係舒服到差D訓著呀!
而家佢地而家黎哂我屋企,自己想幾時嘆下都得,再唔係,同你另一半互相按摩都好Sweet Sweet架♥


如果你仲煩惱緊聖誕節要送咩禮物,不妨唸下Philips Beauty既產品呀,每一樣都簡單方便又易用,有左呢D小儀器,生活都便利左。


而且男女、老少都會照顧週到,緊有一樣討得佢地歡心既。

查詢 : Philips 客戶服務中心2619 9663
零售點 : 各大百貨公司及電器店有售

Official Website: http://www.philips.com.hk/
Official FB Page: https://www.facebook.com/PhilipsBeautyHK

「以上試用品由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...