2016年12月29日 星期四

聖誕的小心機♥眼仔亮晶晶


放假後分享返我今年既聖誕節打扮:)
我今年聖誕提早左過,25號正日有化妝工作。
左面是23/12,仲要返公司既聖誕前妝妝容,要返工實在冇咩時間,簡單換上大眼仔,日常妝都已經夠哂精靈。
右面24/12平安夜同朋友開P,當然要搞搞新意思,灰啡色既大眼仔即時令人耳目一新!
今年真係太忙碌,與其花時間試新妝,不如耍個小心機...




Clalen iris係韓國大熱大眼仔,由秀智代言,一盒十片 (有一盒三十片裝架)。
直徑14.2mm,放大眼睛,同時效果自然。
呢隻係JazzBlack,少有我會用既黑色大眼仔。

佢黑得黎帶少少灰,對眼精靈左但唔會似ET眼,明顯會見到我本身眼珠係帶啡調再漸變成灰黑色既,效果好自然。

就算素顏戴呢款con都唔會顯得太唐突。
咁返工當然都化返個自然既日常妝,眼型更加圓碌碌,自然得黎加添一份可愛。


日本品牌LIL MOON彩色隱形眼鏡,我其實之前都有介紹過,超級喜歡佢既巨目效果,一盒十片。

舊文回顧: 偽混血感X天然系@LIL MOON
之前試Cream Beige時已經愛上左佢既混血感>v<
今次發現Cream Grege帶少少灰調,原來更岩亞洲人!!!


望落膚色會更加白淨,眼仔更加有神>////<
不過記得用呢類帶灰調既淺色大眼仔,一定要化返個妝,唔化真係會好似白內瘴架XDDD
好似我咁貼埋假睫毛就更完美。

平安夜黎個不一樣的感覺吧:)


(上) 素眼
(中) Clalen iris JazzBlack
(下) LIL MOON Cream Grege
兩款大眼仔都戴得舒服既,LIL MOON我直情戴足15個鐘(唔好學我>////<)都完全冇唔舒服。


Clalen iris JazzBlack有種好Pure Pure既感覺XD
LIL MOON Cream Grege就好鬼妹仔咁,兩款都大愛呀!

銷售點:Sweetymagic

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...