2016年8月17日 星期三

早晚護膚程序既「STEP 0」@Biotherm

最近天氣幻變,一時陽光普照曬死人,一時風大雨大,肌膚即刻同我投訴>.<
黎個痘痘大爆發...搞到肌膚差哂T^T

BIOTHERM皇牌奇蹟水

係早晚進行正常護膚程序前,先塗搽BIOTHERM皇牌奇蹟水,無論你想保濕、美白或抗皺,都可提升後續護膚品的效能,肌膚如奇蹟般綻放重生的力量。

包裝我幾喜歡,唔會一倒就成手都係XD

淡淡清香,水狀質地,但好潤身。

作爲早晚護膚程序既「STEP 0」,清潔後可以輕輕拍上面,先激活細胞再生,全面提升保濕、美白、抗皺等後續美肌程序的效能。

如果有時間仲可以當Toner Mask敷返10-15分鐘,全面提升保濕、美白、抗皺等後續效能,令肌膚更水潤彈嫩、柔滑飽滿、細紋淡褪、展現奇蹟般的剔透亮澤。


夜晚做足功課,夜晚訓教就唔怕俾冷氣抽乾水啦:)

每朝訓醒,都唔好忘記「STEP 0」,上妝更加貼服持久,返到公司都唔怕冷氣呀。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...