2016年6月23日 星期四

From Girl to Lady ♥ I'm now being LADY@SHISEIDO

歐美地區永遠都大熱既紅唇,黎到亞洲好似完全紅不起來。
最近居然俾我發現身邊原來好多男仔朋友都覺得搽紅唇係好Sexy,好有女人味的@口@
我一直以為香港男仔都喜歡小清新系添^^"

不過亞洲女仔始終覺紅唇有D難以駕馭...
SHISEIDO最近推出左全新Rouge Rouge唇膏,16色以紅調為軸心的唇膏系列,深至淺、冷至暖的色調,根據個人膚色及不同性格,尋找最適合自己的紅唇。


SHISEIDO全新Rouge Rouge唇膏

(左) #RD501 RUBY COPPER
(中) #RD312 POPPY
(右) #RD310 BURNING UP

Rouge Rouge 使用了超卓補濕成分,配合超卓透明質酸,質感柔滑,更有效持續24小時為雙唇提供水份,令雙唇潤澤持久一整天。
獨創的油分配方,與呼吸中及空氣中的水分產生作用,能形成水凝環抱效果,保持唇部水油平衡及持久水潤,減少雙唇水份流失及防止乾燥,全面提升唇粧光澤感。

包裝亦非常深得我心,簡約優雅既線條,加埋磁石開合,質感實用性並重。

唇膏角度就能精緻勾勒唇形,新手也容易上手,仲有SHISEIDO壓紋,感覺好優雅。

好多女仔會覺得紅唇感覺太誇張,唔敢試,其實可以先由淺入深:)
萬物俱備,只欠紅唇,即刻試下色!
#RD310 BURNING UP 係帶粉調既顏色,非常適合初試紅唇既女仔。
上色時可以輕輕力,會有少少半透明感,平時出街都唔會誇架。
需要時再慢慢加深顏色,試多幾次就接受到啦。

唇膏既角度可以直接用黎勾勒唇形,質地絲滑,唔洗出動唇筆或唇刷,好方便。
唇膏既滋潤度好高,望落好水潤,唔洗怕唇紋現形,飲水食野都唔會甩到一達達,只係淺色左,持久度都幾令人滿意。
上唇係飽和色,下唇係半透明效果,唔同場合隨心控制。

感覺係好淑女得黎,年輕優雅既顏色,輕熟女既感覺XD
**大阪買的芭蕾舞小姐耳環終於用得到啦,日常打扮太隨性,一直都戴唔到^^"

日常出門唔想太誇張,都可以做個咬唇妝。
先用紙巾印走#RD501 RUBY COPPER,你見印走後唇色仲好平均。
跟著用#RD501 RUBY COPPER點印係唇心位置,用手指印下交接位置,就完成啦,係咪好簡單呢?

#RD501 RUBY COPPER 係鮮明亮麗暖和紅色,顯色度高,用黎做咬唇妝既漸次感好靚,成熟得黎帶點韓風味道。

時尚的感覺,唔會覺得唇色太搶,但又有成熟的味道。

當習慣自己唇色深度,就可以試下#RD312 POPPY啦:)
最經典既紅調,好似罌粟花咁鮮明既紅色,晚宴、酒會之類一定少不了既紅唇色。
飽和度、顯色度都好夠,令人不自覺望住你個咀:)
直接搽條條都非常精準俐落。

紅唇能顯得皮膚更白晢,同時提升自信和魅力,對男仔黎講亦係Sexy既代名詞。
感性又經典,傳說中既紅唇色調,女仔一生人之中最少要擁有一次既顏色。

今次示範左由淺入深既三款唇妝,希望大家可以當個參考,唔需要下下都追捧「時尚」、「大熱」色調,配合唔同膚色,唔同性格既女仔,應該要有人隻自己專屬既唇色,即刻尋找屬於自己既紅唇妝啦:)

Rouge Rouge唇膏 (售價HK$240) 共16色
2016年7月1日於香港及澳門全線SHISEIDO專門店及專櫃有售

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...