2016年2月11日 星期四

為左我未來既鑽光淨白肌‧SK-II Lighting up your Future

2016黎左無耐,農曆新年又到啦:)
你地今年打算點樣Change Destiny?

SK-II一早為我地做好準備,以「肌因光感科學」再創鑽白巔峰既新境界, 帶黎全新升級既GenOptics美白科技。



仲以「肌膚雲亮測試」透視顯性同隱性既斑點危機,即刻一齊去了解下先。

呢排Yandy既肌膚都受左唔少考驗,接受SK-II既Magic Ring測試,真係未測都已經心知不妙...
同想像中一樣,分數急跌>.<

之前一直處於低分區既Texture居然爆上左98%@口@
應該要居功R.N.A Power啦?!

重災區居然係我一直都爆高分既Spot Control!!!
估計係美國個幾個星期無搽夠防曬之過>.<
有睇我早幾篇文,應該知我執好哂D保養品,但成袋無帶去美國^^"
所以防曬既產品只靠一枝有32SPF既Base...加上三藩市既寒冷天氣,凍到我一見到陽光就企埋去取暖,結果...立即反映係Magic Ring之上T^T

底層即時浮現左一堆色素>.<
而新加入既「肌膚雲亮測試」結果還算見得人,只係一時疏忽,處理得宜人應該好快還原靚靚肌既。

我地一般都以為肌膚表面白白滑滑,就係掂啦!
但紫外線對肌膚造成既傷害係由「內到外」架>.<
你永遠唔會知道肌膚既底層隱藏左幾多大大小小既色斑,呢D色斑令肌膚望落灰灰黃黃。
Magic Ring新加入既「肌膚雲亮測試」功能,就可以將皮膚底層形象化,透過量化臉上既斑點同暗沈,分析肌膚淨透度同淨透範圍。

咁知道左自己既「肌膚淨透指數」,就可以對症下藥,進行全天候 8星期既亮白修護啦:)

SK-II 最新Akita 研究發現20-30歲之間女性既肌膚,失去光澤既速度快過30-70歲既成五倍。
要對抗紫外線造成既肌膚10大UV傷害,好似斑點、黯沈、膚質粗糙,以及誘發出既潛在肌膚底層既隱形斑點、黑色素、缺乏屏障功能等既危機,SK-II 2016年帶黎「肌因光感科學 (GenOptics)」,創新推出兩大美白重牌 GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華 同  GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華,仲有全新包裝既美白家族添。


GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華
首創既鑽光淨白複方,經典Pitera™變成濃縮版,依舊有Pixel white™超解析光感鑽白因子、De-melano P3C 葵醯胺同UME Extract日本杏萃取物。
仲加入兩個全新成份Prunus Extract美國奇蹟西梅複合物同Inositol肌醇。
Prunus Extract美國奇蹟西梅複合物既優良抗氧化功效,可以清除細胞內沈積既黑色素,配合Pitera™仲有效控制肌膚發炎,藉以阻隔黑色素生成。
而Inositol肌醇可以刺激細胞中既溶酶體運作,加速分解UV10大傷害所誘發既黑色素同不良蛋白堆積。

GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華
Spot Resist Complex加入左全新成份Lumina Kelp Extract發光海藻萃取,抑制黑色素訊息傳送,同樣經典Pitera™變成濃縮版,都有De-melano P3C 葵醯胺,抑制未來色斑形成。


即刻黎個小實驗試下GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華 有幾勁啦:)
係三塊麵包上分別搽上唔同品牌,但同一份量既美白精華。
之後就拎去焗爐焗。


D麵包係焗爐入面慢慢變燶@口@
無搽美白個邊當然係燶哂啦,但搽左SK-II GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華 個邊,雖然都有D燶,但都仲見到白色既麵包喎,咁焗法都仲有得剩,真係好期待試用效果呀。


為左我未來既鑽光淨白肌,我試緊架啦,等多一排再同大家報告啦:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...