2015年2月6日 星期五

沒我份的情人節~但死都要出情人節妝容XD


我跟新公仔同大家say個hello!!!
是愛麗絲的小配角,但一直都覺得很可愛>////<
奇怪我一直都只喜歡配角的說...

其實今次要發佈的是情人節妝容啊,有沒有被電到?!




DB Beauty旗下日系品牌「D-UP」及「桃谷順天館Tinker Wink」全新進駐香港,推出一系列眼部化妝品。




產品都熟口熟面既?!
沒錯,有不少產品在CitySuper、莎莎等都有在賣的,Yandy都有在用的說。


今次大會特別邀請日籍化妝師Megumi Sekine小姐設計了兩款適合情人節的冷暖妝容,切合不同性格的你,為浪漫二月首先作好準備。

有辣有唔辣,任君選擇。
睇完示範,當然要自己試下啦 :)


肌美精緊緻彈力面膜,面頰專用,岩岩敷到係眼同虎紋位。
5-10分鐘就可提升肌膚水潤度,妝前用一流!!!
一路做野一路敷亦得。

D-UP的迷人電眼強力雙眼皮貼,最岩單眼皮、或者眼皮好多摺的sis用,是Yandy工作的化妝箱中的must have item!


黏力超好,但記得要係洗面很先貼好先啊。

當日係咁而試試水溫既眼妝已經夠出門了。
但當然,咁又點夠喉呢?!
Yandy預備左粉嫩情人節妝容同大家分享 :)

底妝同con已經預先KO。
眼妝方面,要夠清,但又要夠電力。
今次用桃谷順天館Tinker Wink的兩用眼線筆同臥蠶眼影筆吧。

兩用眼線筆一邊係棉花頭既大地色眼影,另一邊係眼線液,眼線液仲係用左扁頭設計,畫粗線、幼線都冇問題。
臥蠶眼影筆閃爍效果柔和,色澤岩岩好唔會兩條白色係臥蠶。

個人雖然唔太喜歡棉花頭既眼影筆,但以方便度計真係冇得輸。
以防有咩時候突然需要化妝,帶定兩枝筆好方便。

先用大地色眼影棒,色調是比MIDDLE TONE略淺,塗滿成個眼蓋,用手指係邊緣BLEND鬆。
下眼影既三角位係唔可以溜架。
之後轉另一邊畫條幼幼眼線,再係下眼影既邊位用點印方法加強層次感。
可以用返大地色眼影棒係眼線邊緣再印多次,令線條更柔和自然。
最後緊係用臥蠶眼影筆,畫返個臥蠶位出黎啦。

呢兩枝好岩新手用,反覆上幾層都唔會重手左,而且好均勻,唔影畫到一達達。

簡簡單單就做到自然放大效果,比較之下都大左1/3架。

完美睫毛膏的刷尾有個可愛既小圓球,掃眼頭、眼尾同下眼睫毛真係超方便又易控制,好岩我呢D冇乜睫毛既慘豬T^T
不過增長同濃密效果只屬一般啦。

點搽都冇乜眼睫毛都唔緊要,可以裝假狗XDDD
D-UP超強力假眼睫毛膠水同Secret Line 超自然假眼睫毛幫到你。

我用既睫毛款係#924 ,透明梗+混合左20%啡+80%黑既假眼睫毛,效果好自然,仲超輕身。
價錢係有少少貴,但情人節點都靚返次啦XDDD

最後用上私家的唇漆,隻色大愛,係咩BRAND等睇我遲下既介紹啦>////<

雖然今個情人節我要開工兼Family Day,但都預祝大家過個快樂既情人節 :)

對今次既產品有興趣,可以參考返官方Facebook Page: 
D-UP (http://www.facebook.com/DUPHK)
桃谷順天館Momotani Juntenkan (http://www.facebook.com/MomotaniHK)
Hadabisei肌美精 (http://www.facebook.com/KracieHK)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...