2015年2月24日 星期二

fotopro qp-906r神棍出場!!!

早前係DiGi Bi-Weekly 活動得到fotopro qp-906r神棍一枝:)

聚會時同朋友一齊影影影...




黎到新年,難得花心思化到靚靚拜年,緊係要自戀下啦XDD


一於帶埋神棍拜年去!!!
自拍桿更使用搖控和自拍桿一體化設定,所有設置全在手柄位置操作,不需要外置控制器。
呢個對我黎講都幾重要,因為我成日記得帶自拍桿又唔記得帶搖控,去到先冇得影,好失落...
仲要唔見左兩個外置控制器啦^^"


內置充電池,充電一小時便可於100小時連續拍攝500次,玩足成個新年都仲未洗叉電。


好靚仔既白色桿,咩機都襯到,加埋條掛繩仔,拎住都好方便,不過記得拎返走,唔係就一去無回頭架啦XDD


由不鏽鋼+ABS無毒塑料製造,長度由最短的24cm可申長至最長的95cm,接近1米下使用沒問題。


調較角度簡單方便,你唸得出都轉得到,唔同角度都一扭OK。
最緊要係夠實鄭,Lock住就乖乖唔郁架啦。


SETTING夠哂好簡單方便,一學就識。
開左藍牙就自然連線,仲支援所有Android 及蘋果手機,除自己可以使用外,更可以和所有朋友一同分享。


SET完將手機夾上神棍,一推就得,不過 iphone 6大部得濟,用唔到架XDD
好在我未換機,仲係5s者 :)


拜年悶到死,拎住神棍大拍特拍,咁就一個下晝啦XDD
女仔自拍是唔會悶的((逃~

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...