2015年2月10日 星期二

米走雞‧係咪真係米走雞?!

友人飯聚again,今次約左係長沙灣既一間芝士雞煲專門店。
興起食雞煲好似係呢兩年既事,大大話話都食左十幾次,呢間又幾特別,芝士雞煲,聽到都覺得吸引。

老老實實,地點對我黎講都幾遠,而且地址話地鐵站行7分鐘就到,而事實上足足行左三、四個字,Well~就當我是路痴的錯好了。

我地Book錯左三位,但唔知做咩最後變左五位^^"
由於唔想等成個鐘,所以都照坐下來四人枱,但呢到既位置都真係幾迫下,侍應出出入入都踢到我張凳,成餐飯都食得好辛苦,所以真係預多好過預少。

終於上菜啦! 聞都聞到芝士香啊!



賣相又幾OK喎,但遇著我地成枱人都唔食蔥同芫茜,於是夾手夾腳夾走哂XD

走完睇落有D 地,但味道濃郁,芝士味好重,少少Creamy感,雞都幾嫩口。
單食雞我就覺得偏鹹左少少,大家都好快停左手,多幾個人分應該會更好。

之後放湯打邊邊啦>V<
真心有少少失望,唔知係個火唔夠勁定點,個湯好似永世都滾唔起咁。
而芝士味太搶,食咩都係芝士味......

手切牛頸脊其實幾靚仔,幾有咬口,但變左芝士味,食唔到牛味。
唔知係扇貝定帆立貝,廿幾蚊一隻睇落似冰鮮,其實都貴貴地,但夠大隻,賣相就夠哂吸引。
可惜唔新鮮,咁濃既芝士味都蓋唔過腥味,但我承認我對腥味係超級敏感既,畢竟係海邊長大,由細開始就食新鮮海鮮,所以有少少腥我都唔OK^^”
餃我食左韭菜豬肉餃,不過不失啦,味道夠搶,中和下芝士味。
魚我就無食既,唔太好,但友人食就站幾唔錯。

竹笙墨魚滑,聽落睇落都好特別,但食過之後都係想話不如俾竹笙我食就算啦...
竹笙其實無咩問題,但墨魚滑滾完變硬左,仲要有少少腥味,感覺好唔夾。

菇無咩特別,但原來同芝士都幾夾的。
蜂巢冰豆腐,唔多地方有得食,好食既,但個人覺得有少少膩,始終太芝士啦!
墨魚滑呢到叫魚歡喜,整到成條魚咁係幾得意既,但虛有其表,同竹笙墨魚滑入面既墨魚滑一樣有少少腥味。
成餐最覺得一定要食既就係留到最後既呢兩塊芝士同出前一丁,堅係俾出前一丁架!
同芝士夾到無朋友,仲吸收埋打邊邊既精華,好味到呢>V<

整體感覺係噱頭多於一切,除非你本身好鐘意芝士,如果唔係,成煲都係芝士,再好食都硬係覺得有D飽飽濟濟咁@.@
食物質素亦只屬一般,試一次都OK啦,但試完一次一定唔會返轉頭。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...