2015年2月7日 星期六

情人節想收既禮物...女性數碼產品大巡禮

 臨近情人節,除左準備個靚樣,最想緊係收下禮物。
今次同大家講下女仔情人節想收既禮物,等男士們唔洗唸爆頭啦 :)

男士想買野,數碼產品一定係首選。
但你女仔鐘意既同男仔鐘意既又真係好唔同。
以相機為例,Yandy男友都買過俾我架。
第一次買既係Canon 600D,我影左唔夠10張相就放左係到封塵...=口=
真係浪費哂呀!


等男士唔會買錯野,女仔又收得開心,今次我地一齊睇下DiGi Bi-Weekly Gathering「情人節之女性數碼產品大巡禮」啦 :)



其實女仔唔係唔鐘意單反,重少少但相質好好多。
不過黑蚊蚊真係提唔起興趣拎黎用,Pentax KS-1外型靚仔,仲有12款顏色任君選擇。
放係屋企用黎影Product shot一定靚 :)

要出街用既話,女仔都係怕重既,Pentax QS-1,3/4機但同DC仔差唔多SIZE。
細返好多,但外型依然靚仔,都係大量機身顏色任揀。
女仔嘛,始終都係著重外型既XDDD

咁樣拎出街先襯架嘛XDDD
美中不足係冇得自拍,而家既相機冇得自拍又點Selfie呢?!

唔緊要,有我既愛牌 Nikon Coolpix S6900
$2000左右既DC仔,日常隨身機既好選擇。
自拍一流,開機反應快,篤mon可以控制對焦<--呢點好重要。

仲可有埋個架可以座係到影,愛牌果真有料到。


Sony KW 11呢部香水相機絕對係近期大熱,外型已經夠嬴成條街。


鏡頭閃石夠哂搶,一定唔會望錯鏡頭,仲要360度任轉任影,仲有埋補光燈,自拍勁岩用。


我地個個拎起都唔想放手XDDD


唔想帶多部相機出街,其實而家既電話都有夠玩。
Sony Xperia Z3全新紫鑽版,有3個全新迪迪尼主題可以Download, 仲送埋閃石手帶襯埋一套。


影相仲鬼咁好玩,除左最近好hit既武媚娘式化妝,仲可以下載唔同主題。


畫面即刻充滿哂海洋feel,3D互動咁影。


大家都玩到笑哈哈。


但咁多朋友仔一齊玩,緊要有D法寶既,fotopro qp-906r神棍出場XDDD


有佢一大班朋友影相都冇問題啦,SETTING仲好簡單方便,一學就識。
重量只有500克,影得耐D都唔怕。


仲有傳說中既CADBURY GLOW 吉百利光盈朱古力!!!


三重不同口感,外層精緻,內裡幼滑,中間流心,要喚醒大家要珍惜與摯愛共處的美好回憶,締造窩心難忘的光盈時刻。
仲有QRCode可以自製心意卡同心意影片,向對方送上由心而發的真摯心意。
我好姊妹王菀之(大誤)將佢同遠在美國的哥哥往昔的珍貴片段,自製成
心意影片送俾哥哥XDD
想唔想睇下佢整成點?!
http://youtu.be/crbOHSXB_fg


CADBURY GLOW吉百利光盈朱古力禮盒於全港各大超市及便利店有售,備有16件裝及24件裝可供選擇,建議零售價分別為港幣$66.9 及港幣$99.9


影完靚相又絛理由孤芳自賞既,當日即時有Epson印製照片服務,原來機只係約$2000,相紙連墨水都除開唔洗$1張,印出黎既相質亦好令人滿意,睇黎值得投資返部放係屋企喎!


我地瘋狂地印左成堆出黎,好歡樂!!!

預祝大家今年既情人節收到合心意既禮物啦~^^~

「產品及有關資料由品牌提供」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...