2019年12月4日 星期三

陪我走過PEAK SESSION@自然良坊™靈芝孢子活性破壁

已經慢慢接受左自己有白蝕既問題,除左日常保養會比較注意之外,一切都如常。
但接受係一件事,心入面多多少少都想有改善既。
係白蝕GROUP既朋友仔好多都會飲下靈芝茶、食靈芝孢子。
係咪真係WORK就唔知,但靈芝本身都係唔錯既保健產品,就算對白蝕無幫助,當係養身亦都唔錯。

一般適合 : 長期疲倦、精神差、關注心血管健康及四高人士服食



靈芝孢子必須經過破壁才能被吸收,從而實現治療效果。
2008年消委會曾經做過一次測試當時市面上靈芝孢子產品的破壁率 (暫時只做過一次),發現自然良坊靈芝孢子破壁率測試結果100%
相關新聞參考: https://hk.news.appledaily.com/local/daily/article/20080116/10649407

自然良坊™一直堅持「真材實料,提供天然優質、健康有效的自然良方」信念,亦令我對呢個品牌更有信心。

靈芝功效廣泛,一家大細都可以食。
★提升集中力
★促進精神及腦力
★平衡四高,維持心血管健康
★活膚排毒抗氧化、抗衰老
★增強抵抗力
★改善失眠
★保肝腎護腸胃
★鬆弛壓力緊張
★保護細胞健康,調理身體機能


自然良坊™靈芝孢子含量至高,每粒280mg,每日1粒就已經好足夠。

我自己唔覺唔覺食左成個月啦,瘋狂既10月中左右開始每日1粒,開始都冇乜大感覺。
但10月到12月係我公司既PEAK SESSION,我完全係做到冇停手。
之前5-7月個轉既PEAK SESSION冇呢次咁忙,但個時我日日都唔夠訓咁款,對住D文件中哂眼訓,靠提神飲品撐足2個月。
但今次PEAK SESSION明明比5-7月更瘋狂,但出奇地我冇乜點樣中眼訓,做野頭腦都幾清醒,唔覺唔覺就過左個PEAK SESSION啦!!!

我覺得狀態都有關係既,但靈芝孢子應該唔多唔少有幫助。


一盒60粒,2個月份量。其實都唔係好貴,當係調理身體簡單又方便。
話咁快又就到聖誕,買俾爸爸媽媽做聖誕禮物都係唔錯既選擇呀。

「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30號B地下(太子港鐵站B2出口)
Facebook : 自然良坊 Natural Sqaure   www.Facebook.com/NaturalSquare
微博 : 自然良坊 Natural Sqaure  www.weibo.com/naturalsquare
網站 : www.naturalsquare.com.hk/
網店 : https://www.naturalsquare-eshop.com

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...