2019年9月20日 星期五

清爽卸妝@Biore 深層潔淨卸妝水

明明都9月尾,但天氣好似仲熱過盛夏個時,唔想返工成日溶妝、補妝,我慢慢將妝容減淡,有時底妝淨係遮瑕加碎粉就算數。
妝容淡左,可以直接同卸妝水清潔就夠哂方便快捷啦。


♥ 深層潔淨卸妝水 清爽型 (建議零售價:$69.9 / 300ml)



日常我既底妝係防曬+遮瑕,眉、眼影、眼線液、胭脂、唇膏都係偏淡既。
卸妝水都已經足夠我既卸除我既妝架啦,除非你有用防水既眼線、睫毛膏呢類先需要另外用其他既卸妝產品。


深層潔淨卸妝水可以做到一抹徹底卸妝,加上微粒速效卸妝技術,佢既微細粒子可以深入毛孔快速吸附、包圍並帶走彩妝,連暗藏毛孔的彩妝殘留都徹底潔淨,仲唔洗過水,好方便架!


泵裝一向係我既最愛。


配方溫和不刺激,不含油分、香料、酒精,不致粉刺,經眼科及皮膚科測試、通過皮膚敏感及粉刺測試


雖然係清爽配方,潔力一D都唔輸蝕,基本上兩張化妝棉已經卸乾淨全面。
用後肌膚清爽不黏笠,適合混合性至油性肌膚。
比較之前用開既滋潤潤型,感覺的確更加清爽,但唔會覺得乾,抺完有一種輕鬆、無重既感覺。

「產品及有關資料由品牌提供」

#BioreHongKong #深層潔淨卸妝水 #日系の透明肌感 #清爽不黏笠 #一抹徹底卸妝 #潔淨毛孔深深處

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...