2019年8月12日 星期一

REVLON好動系與文靜系夏日美肌模式@粉底棒 x 粉底液

身為地獄廚神既我,朋友聽到我煮野食都會彈開十呎。
估唔到仲有活動係邀請我去煮野食T^T好感動!!!日


REVLON夏日美肌模式,為好動系與文靜系女孩準備持久無瑕底妝。
參加左Cooking Class扮文靜系女生XDDD
扮下文靜學煮飯仔:)




由Joe Wong教煮Herb-crusted fish fillet with dill cream sauce (香草焗魚柳)


夏天既廚房真係一個大蒸籠,但我地玩到成面蒸氣都唔洗擔心個妝。

講煮野食的確唔係我個皮,都係乖乖地講返粉底啦XDDD


♥ ColorStay 持久輕盈霧感粉底棒 (HK$138/10g)
♥ ColorStay™ 持久無瑕水潤粉底液 (HK$179/30ml)

ColorStay™持久無瑕水潤粉底液一直都深受好評,今次推左ColorStay 持久輕盈霧感粉底棒。
新登場的粉底棒有別於市場上的同類產品,順滑質地容易推開,主打具有完美無瑕的24 小時防潮、防脫妝持久效果,超柔滑質感即使全日上妝,也不易令肌膚乾燥緊蹦。


♥ ColorStay 持久輕盈霧感粉底棒 (HK$138/10g)

SPF27抵禦紫外線帶來的傷害,超高遮瑕度加上24小時持妝,防潮技術製成,具防脫妝功能。
超順滑質感能輕鬆延展粉底,細緻柔滑親和肌膚,霧面妝效,輕盈無重妝感。


系列共設4種亞洲人專用的色調
#110 Ivory
#150 Buff
#200 Nude
#290 Natural Ochre


粉底棒方便隨身攜帶,配上方便快捷的旋轉設計,上妝時更省時方便。
外出補妝或旅行既最佳選擇,仲可以帶定兩隻色,做埋修容。


有好多女仔都會覺得粉底棒係化濃妝先用既,但新登場既粉底棒順滑質地容易推開,延展性高,推開既感覺仲透薄過粉底液,真係好似第二層肌膚般輕盈自然,不留化妝痕跡同時又做到超高遮瑕度,連我白蝕既部分都遮到7成,都幾有驚喜。


霧面妝效,輕盈無重妝感,非常適合日常使用。
我早上化返工,大概午後鼻位有輕微出油,但整體Keep到放工都完全係見得人既狀態。

非常建議對粉底棒有偏見既朋友,入手一枝體驗下呢個方便、無負擔既底妝,我相信絕對會顛覆你對粉底棒既印象。


♥ ColorStay™ 持久無瑕水潤粉底液 (HK$179/30ml)

系列共設5種亞洲人專用的色調
#110 Ivory
#150 Buff
#180 Sand Beige
#200 Nude
#240 Medium Beige


ColorStay™持久無瑕水潤粉底液一直都深受好評,分左
中性/乾性肌膚配方
★ 蘊含高效保濕成份,包括4種植物萃取 (白花百合鱗莖/北美聖草發酵物/錦葵/大花蕙蘭)和透明質酸
★ 防汗抗溶妝效果,加強底妝持久度
★ 半啞光妝效,具中度遮瑕⼒
★ SPF20 – 抵禦紫外線帶來的傷害

混合性/油性肌膚配方
★ 蘊含維他命E及紅沒藥醇,有效抗氧化、修護煥膚,鎮靜舒緩
★ 防汗抗溶妝效果,加強底妝持久度
★ 零油份配方持久控油,肌膚清爽透氣
★ 啞緻妝效,自然修飾毛孔
★ SPF15 – 抵禦紫外線帶來的傷害

2種配方均不含油份,我自己就用中性/乾性肌膚配方。


ColorStay™ 24小時持久不脫色效果,柔和毛孔及瑕疵,打造細緻貼服妝容。


妝感輕薄,傾向自然無負擔既天然肌感。
用左時間鎖延技術(Time-Release technology),維持肌膚水油平衡,防汗抗溶妝效果,加強底妝持久度讓妝容更持久貼服,24小時保持如剛上妝的效果。


兩款都是CP值超高既底妝產品,個人就鐘意粉底棒多少少,貪佢夠方便又高遮瑕。


夏天既廚房真係一個大蒸籠,Revlon美國冠軍粉底ColorStay™ 持久無瑕水潤粉底液持久細緻貼服,防汗功效,煮完野食都Keep到個妝好似啱啱上完妝咁靚:)

加上全新ColorStay 持久輕盈霧感粉底棒,持久底妝又多個新選擇啦,帶出街補妝真係好方便。文靜系女生快D入手啦!

「產品及有關資料由品牌提供」
#RevlonHK #LiveBoldly #ColorStay #foundation #foundationstick #No.1foundation #LongWear  #SweatProof #文靜系粉底#REVLON持久無瑕水潤粉底液 #REVLON持久輕盈霧感粉底棒 @revlonhk @springpublicrelations

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...