2019年7月11日 星期四

關於夏天的二、三事‧清爽仲夏@Bioré

香港既夏季總係笠痴痴,今次同大家介紹一下我既清爽小法寶。


♥【新出】Bioré 柔滑水嫩卸妝啫喱 (HK$99.9/ 170g)



夏天就算唔化妝,防曬都一定要搽,混埋出油出汗,一返到屋企9秒9想落妝沖涼。
呢個卸妝啫喱最正既地方係濕住都用得,實現一邊沖涼一邊卸妝。


無化妝都要卸防曬,而防曬又混埋油同汗,再加埋底妝、彩妝,真係要好好清潔先得。
卸妝啫喱特有「水溶乳化配方」,緊密包圍深入毛孔的底妝,只要輕輕按摩肌膚就能徹底溶解妝容,即使多層底妝也能輕易卸走。


邊沖涼邊卸妝就試唔到你地睇,我係手到搽左防曬、隔離霜打底,係上面再加上眼影、胭脂、防水防油眼線液同睫毛膏,即刻試試佢潔力如何。


濕住都用得我就先沖濕,化妝品係單純沖既狀態下完全無反應XD
唧上卸妝啫喱,柔滑既啫喱質地非常容易推開,單純推開已經見到化妝品開始被帶走,再輕力打圈30秒左右,已經睇唔到有化妝品既痕跡,剩返污糟左既卸妝啫喱。


一沖水,乾淨不留痕。
加上58%美容保濕精華,徹底卸妝之餘亦同步護膚,使用後仍能保持水潤柔嫩,實現日系の透明肌感,肌膚水潤清爽。



♥【新出】Bioré 清爽魔法香體紙 (HK$22.9/ 10片) & Bioré 抗汗爽身淨味紙

天氣又濕又熱,出親街都痴笠笠好唔舒服,記住帶埋佢地出街啦。


♥【新出】Bioré 清爽魔法香體紙 (HK$22.9/ 10片)

夏天既香水好似唔太有效果,揮發得好快,好快成身汗味,抺汗又抺埋走D 香水。

Bioré 清爽魔法香體紙隨時隨地,全身適用,抺汗時施展香味魔法,一抹享受2款香味。
仲有三款唔同配搭選擇。
塗抹前:古惑青檸
塗抹後:清純蜜桃

塗抹前:冰感海洋
塗抹後:熱情花香

塗抹前:冷酷薄荷
塗抹後:開朗莓莓



加上Sara Sara Powder 技術的長效透薄質感,抹後肌膚保持清爽柔滑、不黏膩。
抹後即使再次流汗仍能感覺清爽不黏笠,長時間潔淨清爽。


濕紙巾既SIZE,帶出街都不佔位。


♥ Bioré 抗汗爽身淨味紙

男仔用唔想咁香,可以用Bioré 抗汗爽身淨味紙。
同樣做到去除汗味,保持肌膚潔淨,抹後肌膚保持清爽柔滑、不黏膩。
冰爽薄荷同無香味可揀。

一齊過返個清爽仲夏:)

#BioreHongKong #柔滑水嫩卸妝啫喱 #日系の透明肌感 #溫和卸淨層層底妝 #潔淨毛孔深深處 #柔滑易推 #Bioré清爽魔法香體紙 #Bioré抗汗爽身淨味紙 #全身清爽柔滑 #隨時隨地 #全身用

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...