2018年10月3日 星期三

高效8倍抗氧化力‧逆齡實驗室@SkinCeuticals Antioxidant Lab


Yandy 早前出席左 SkinCeuticals Antioxidant Lab活動,進入科研實驗室,一探皇牌產品濃縮維他命CE Ferulic精華既奧秘。




換上一身實驗袍,我地一齊黎睇下呢枝皇牌產品濃縮維他命CE Ferulic精華有咩咁勁:)


根據醫學研究指出9成的皮膚老化問題由「大氣侵害」導致。全球No.1美國專業醫學護膚品牌SkinCeuticals,作為業界抗氧化權威,用上長達30年時間研製出濃縮維他命CE Ferulic精華,顛覆氧化定律,逆轉肌膚氧化問題。

原來皮膚在沒有抗氧化劑保護下,會受大氣中的紫外線、紅外線及臭氧影響導致細胞變異,出現幼紋、皺紋、鬆弛、色素沉著的皮膚問題。醫生指出,當Ferulic Acid與左旋維他命C和維他命E等抗氧化物質共同使用,能穩定維他命,讓皮膚會更易吸收,額外形成8倍抗光老化保護。


睇下呢個蘋果實驗活動 “Be a Scientist” 的實驗環節。
左面既蘋果噴左水,氧化左。
右面既連水都無,氧化當然更嚴重。
中間係搽左濃縮維他命CE Ferulic精華,仲無亮白無氧化現像。


更神奇既係,將已經切開並氧化的蘋果用濃縮維他命CE Ferulic精華修復,蘋果好快就重現本來的顏色,還變得更亮白,真係好厲害既精華。
親身見證呢枝濃縮維他命CE Ferulic精華顛覆氧化定律,不單止修復,仲有逆轉氧化既效果。


我亦即場進行SkinScope皮膚分析,了解皮膚潛藏問題。
我地肉眼睇唔到肌底五大問題
- 色素沉著
- 皺紋鬆弛
- 暗瘡粉刺
- 皮脂腺阻塞
- 乾燥缺水


Yandy肌膚狀況勉強算係一般,醫學美容顧問幫我分析返肌膚最需要關注的根源問題,比較嚴重既係比較薄同缺水。


醫學美容顧問會按照詳細的肌膚測試報告,根據膚質類型深入探討需要關注的根源問題,再建議適合你的護膚產品。
仲會將測試報告經短訊或電郵方式發送返俾你,專人同你跟進個人肌膚改善進度。

即時預約SkinScope啦!


即時去埋產品試用區,感受品牌既逆齡之效。

濃縮維他命C E FERULIC精華 ($1,480/30ml)
- 刺激膠原蛋白增生
- 8倍抗氧化,還原被氧化肌膚
- 減淡皺紋及增加肌膚彈性
- 一經吸收,可於皮膚內儲存長達4天
- 適合乾性及中性皮膚

每次用一泵到底既份量,油潤既質感極快俾皮膚吸收,即時感覺肌膚柔軟飽滿,仲完全唔笠,夏天用都唔洗怕。
每日為肌膚帶黎高效抗氧保護,一點一滴修復肌膚氧化問題,提升光澤,緊緻度,減少色斑,毛孔粗大問題,肌膚質素大提升。


最後黎到“Brighten future for ALL”拍攝區,品牌利用鏡子的折射和光線交錯營造出效果獨特的「打卡位」,同時亦與品牌今次活動主題「照亮肌膚未來」互相呼應。

更多資料:http://www.skinceuticals.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...