2018年6月7日 星期四

快樂泡沫防曬Defend & Care@Coppertone

夏天一定唔少得陽光與海灘,今年熱浪升溫,真係要小心D呵護肌膚。
作為美國兒科醫生No.1推薦防曬品牌,Coppertone® 為兼顧不同的肌膚需要,今年帶來全新既保濕泡泡防曬乳SPF 50。


Coppertone® 全新 Defend & Care系列
♥ 保濕泡泡防曬乳SPF 50
♥ 極緻補濕防曬噴霧SPF 50
♥ 輕盈透亮防曬露SPF 50




♥ 保濕泡泡防曬乳SPF 50
好多媽媽投訴話小朋友唔肯搽防曬,今次新推出既保濕泡泡防曬乳相信可以幫到唔少家長。
為免小孩的肌膚受到刺激,泡泡不含香料、羥基苯甲酸酯及PABA,並一貫高效的80分鐘防水,有效地阻擋UVA及UVB,唔會造成毛孔堵塞,可每天使用。


獨特柔滑泡泡技術製,讓防曬乳容易均勻塗抹於皮膚上,幼細舒服的泡沫質感好似奶油咁。
將搽防曬變成快樂既遊戲,小朋友一定唔再抗拒搽防曬啦。
相信叫男朋友幫你搽防曬都更容易呀:)


♥ 輕盈透亮防曬露SPF 50
♥ 極緻補濕防曬噴霧SPF 50
近年流行素顏妝,輕妝感不但展現自然美,而且減低面部肌膚負擔,就算唔化妝,防曬都係MUST HAVE ITEM,全新 Defend & Care系列就帶黎透亮配方既輕盈清爽防曬,有效阻擋紫外線UVA及UVB,高效防水達80分鐘,適合每天使用。


防曬產品如果質地太厚,好易會出現一撻撻,或者顯白既情況,每朝出門口仲要要花時間細心慢慢抹均,真係好苦惱。
輕盈透亮防曬露質地透薄,好影推,搽完亦無反白問題,但就好似有一層透明保護膜咁,感覺水潤又唔太笠。


除左面部既肌膚,身體既防曬都唔好唔記得,經典360度噴咀設計,噴霧非常幼細,可以好平均咁黏附每一吋既肌膚,質地瞬間乾爽,噴後肌膚變得光滑及柔軟。
同樣有80分鐘高效防水架。

更多資料
Coppertone ® 官方網頁︰http://www.coppertone.com.hk
#CoppertoneHK #輕盈透薄#DefendAndCare

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...