2017年11月14日 星期二

給Body的聖誕禮物@The Body Shop

雖然仲係11月份,但各大品牌已經急不及待準備定大家既聖誕禮物啦:)
The Body Shop® 聖誕限定禮品2017
除左充滿創意,仲充滿愛心,傳播快樂。

今年對我黎講真係好艱難,翻天復地咁款,所以今年我特別要好好犒賞自己,放鬆身心。
亦都要好好感謝身邊一直撐住我既親友,係要花心機揀下禮物既。


The Body Shop®今年以「Play for Peace」做主題,同致力建立持久和平的英國慈善機構International Alert合作推行慈善計劃,為身處黎巴嫩的敘利亞戰難兒童重拾快樂童年,並學習係戰亂中尋回和平喜樂。




「Play for Peace」慈善計劃,透過推出多款創意禮盒,幫助身處黎巴嫩的敘利亞戰難兒童,透過遊戲治療,讓受助孩子發掘和表達情緒。
無人唔鐘意玩既,The Body Shop®為大家準備既創意禮遇,係傳播佳節的愛與喜悅既好禮物,我地享受得意有趣的小遊戲,同時渡過驚喜和意義十足的節日!而敘利亞戰難兒童亦得到相應既幫助渡過人生中艱難既時刻。

一系列暢銷的別緻版產品以及House of Holland限量版套裝已經等住你帶佢地返屋企,仲有彩妝品幫自己扮靚靚。
由11月2日開始,每次於 The Body Shop® 選購一件節日禮品,都會捐助「Play for
Peace」慈善計劃,透過遊戲治療,幫助孩子克服戰爭帶來的創傷,共同建立和平的未來。


GAME-CHANGING LUXURIES
造型可愛既節日禮物,每份都係一個小遊戲,限定的禮物包裝更可瞬間化成不同的小遊戲,如填字遊戲、迷宮拼圖和骰子等,非常適合一家人或與朋友玩樂。
享受產品同時享受產品以外既小驚喜。

The Body Shop® 希望為「Play for Peace」慈善計劃籌得25萬英磅,協助戰難兒童及其家
人。好老土咁講句,大家多多益善啦:)


當日活動亦都以「Play for Peace」做主題,有高過我既層層疊、我超弱既串生字,同俾我地變到好暴力既滑道遊戲XD
我地一行人當然實行提早過節,放鬆心情,將自己當成小朋友好好玩返餐啦!


如果好似我咁唔多識講野,直接係禮物上留言寄意亦係一個好選擇。
聖誕期間於The Body Shop® 指定分店購買身體潤膚霜200ml,就可以免費製作個人化貼紙。有 6款聖誕限量版設計,仲可以印埋名,用親呢盒專屬身體潤膚霜都一定記得你啦。

店舖查詢地址: 旺角西洋菜街51號C舖及D舖
店舖查詢電話: 2380 7134
Facebook: @thebodyshophongkong
Instagram: @thebodyshop.hk

更多資料:
Kiehl's Facebook: http://www.facebook.com/KiehlsHK
Instagram: http://www.instagram.com/KiehlsHK
Weibo: http://www.weibo.com/KiehlsHK
Website: http://www.kiehls.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...