2017年9月22日 星期五

懶小鬼恩物‧Chou Chou More

由於白蝕既問題,我而家落一落街都會化行妝,完全遮蓋白白位置,每日反覆上妝、落妝>.<

最近認識左令我放心懶既好物,絕對要落力介紹:)
好好清潔就係保養既第一步,如果卸妝同時仲外加潔面、滋潤同保濕一次搞掂,聽到都心動!




♥ Chou Chou More 有機美容液雙效卸妝潔淨露
有機認證成分同埋無油、無防腐劑及無矽,8 種天然植物性 94.4% 保濕美容液及去角質果實 AHA 成分。
最神奇既係乾濕兩用都得,一邊沖涼、一邊落妝真係估你唔到咁方便。


質地係微濃既水狀,氣味清清甜甜咁,好好聞。
直接用3-5泵洗面,再過一過水就有齊卸妝+潔面+滋潤+保濕既功效,可以直接搽精華/面霜,真係超級無敵方便呀!


為左測試佢既潔力我今次就用化妝棉黎試,一張化妝棉已經落左半邊面啦,感覺清爽得黎,肌膚依然水份滿滿,即使傷口位置都唔會「哪」,不過就有少少澀眼,落眼妝時有少少唔夠舒服,但佢連睫毛液都落得好乾淨,順帶一提,植睫毛都用得架。
第一次發現有水狀既卸妝產品可以卸睫毛卸得咁乾淨,讚!
加上三張化妝棉已經落到我既全妝,方便搭救,我會接受佢少少既不完美XD


落完妝肌膚依然水潤飽滿,有埋去角質成分,肌膚更有透亮感,感覺舒服。
最重要當然係慳返唔少時間,可以Hea多兩Hea,心情更靚:)



「Chou Chou More」有機美容液雙效卸妝潔淨露
查詢: 52282312
銷售點: 屈臣氏
售價: $148/支^

^此優惠及產品實際價格視乎個別零售商而定。

更多資料:
https://www.facebook.com/chouchoumore.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...