2017年4月5日 星期三

日防夜防‧侵害都要防@SKII Atmosphere

開始感受到陽光既和暖感,即係話防曬美白既季節又黎到啦:)

為迎接盛夏做足準備,準備一副「觸得到的發光肌」!

SK-II 深入研究發現,80%的肌膚損傷其實係黎自外界侵害!!!
包括霾害、車輛既廢氣或燃燒時排放的污染等,當然亦包括陽光入面各種輻射,但最估你唔到既係,陽光中有 54%是紅外線,紅外線穿透肌膚底層既深度係比紫外線更強T^T
而我地日防夜防既紫外線,只係佔陽光既唔夠7% @口@
搽盡防曬都係擋得7%既傷害緊係唔夠啦,一齊睇下點解決。




今次既主角係全新革命性Atmosphere 系列,除左 SK-II 皇牌成分PITERA™,仲結合了仙人掌萃取及日本杏精萃等,打開「超寬頻抗空污防禦複方」,為肌膚添加好似空氣咁輕盈無負擔既隱形保護罩。

新推出既有Atmosphere airy light UV emulsion 質地輕透清爽,保護既肌膚同時又補水。
Atmosphere CC cream 就做到保護皮膚兼均勻膚色,令肌膚保持淨白光澤效果。

一於黎做下小實驗,了解 Airy Light 點樣保護我地既肌膚啦:)


Airy Light當然可以幫我地肌膚隔絕紫外線既傷害。


佔左陽光中 54%既紅外線紅都一樣Block住。


仲會係肌膚上形成輕透天然保護罩,阻隔環境中既污染物。


最重要係佢質感夠輕、夠薄,搽係肌膚上都彷如無物。


結果明顯反映係電話屏幕上,比起其他品牌真係清爽得多架。
幫你一次過阻隔哂紫外線、紅外線同污染物,清爽唔驚油笠笠。

今次既skin test結果都唔錯,但最弱既就係色斑啦,真係要做好D防護工作啦。


♥ 肌源鑽光精華 (HK$990/30ml)
♥ 輕透光感鑽白 CC 霜 SPF50/PA+++ (HK$570/30g)


肌源鑽光精華係我大愛既亮白精華,蘊含 Pixel white™ (超解析光感鑽白因子)、De-melano P3C (葵醯胺)、UME Extract (日本杏萃取物)、Concentrated PITERATM (濃縮 PITERATM)、及成份 Prunus Extract (美國奇蹟西梅複合物)和 Inositol (肌醇),有助改善膚色,擊退色班及紫外線造成的黑色素,令肌膚從此容光喚發。


最鐘意佢既泵裝,每按一下都憬整整一管,正正係一次全面所需既用量。
方便到位,唔洗驚用得太多會浪費,用得太少又無效果。


質感清爽又水潤,只需八星期,明顯改善肌膚暗啞位置,提高肌膚清晰度,解決深層淨斑,肌膚好似自己識發光咁。


輕透光感鑽白 CC 霜 SPF50/PA++++ (HK$570/30g)
係結合美白、防曬、遮瑕、滋潤修護及持久妝感於一身的保養型底妝。
採用皇牌成份 PITERA™,同SK-II 獨有 Soft Aura White 配方,用上最高等級既SPF50+/ PA++++的防護,阻絕紫外線傷害。最特別既係用左Ume extract日本南高梅,有效提升 55%細胞感光體數量,兼具抗醣化功效,可以解決肌膚醣化後膚色偏黃既問題。


記憶之中舊版本對我黎講係有少少過白既,但唔知係我白左、定顏色上有調整過,妝感更加自然,仲去除左我膚色本身既黃調,膚色望落非常亮澤透白。
上妝同時持續 12 小時美白護膚,全面斷絕紫外線、紅外線、空氣污染等入侵。


最近都用佢黎行山,妝感似有還無,影相都無有怕,膚質靚到友人都忍唔住問我係用左D咩XD

美白、遮瑕、滋潤修護、持久狀容、防曬度數高、控制黑色素形成、改善暗啞、透亮光澤...
觸得到的發光肌之咪就係咁,講得出既效果都到齊報到!


夏天行下山、玩下水,同陽光玩遊戲,唔想變炭、唔想膚質下滑,Keep住觸得到的發光肌,記得認住全新革命性Atmosphere 系列啦。

銷售點:SK-II 概念店及全線美容專櫃

太古城中心 232 舖 Tel. 2670 2633
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店 Tel. 3104 0263

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...