2017年3月2日 星期四

平少少‧快少少‧Tiffson Co.網購新平台

又係網購時間:)
Yandy今次又有新發現。

最近發現左一個新既網上購物平台Tiffson Co.,主打係全球最新最入流既產品。
暫時網站上既品牌並唔多,但我Keep住食既⿆蘆卡蜂蜜既入手價,連埋運費計,平過係官網。(官網要加成$70運費>.<")


而且買⿆蘆卡蜂蜜唔怕買到假貨,因為有原產地追蹤,選購時可查詢UMF®麥盧卡蜂蜜協會的認可執照為證: http://www.umf.org.nz/licensees
保證係正貨。

會知道呢個網購平台係因為Yandy由細到大,一直痱滋不離口,但自從有次試左一瓶⿆蘆卡蜂蜜之後,痱滋居然遠離我,我而家久不久都仲會生下痱滋,但一年10隻手指數得哂。
所以我而家久不久都會入定一瓶⿆蘆卡蜂蜜係到看門口。


麥蘆卡樹係紐⻄蘭獨有既樹種,野生麥蘆卡蜂蜜中具有一種其他 任何蜂蜜品種所不具備的超常、天然存在、穩定而強大的非過氧化氫抗菌活性 (Non- Peroxide Activity, NPA)。
簡單D講,麥蘆卡特異因子標定5+的蜂蜜,抗菌能力相當於5%苯酚水溶液(類似消毒藥水)的 滅菌力,咁除左對付痱滋,佢都仲有唔少外敷、內服既功效既。

Kiwi Manuka UMF® 5+ Manuka Honey 加維⿆蘆卡 UMF® 5+級⿆蘆卡蜂蜜 (HK$279.29)
外敷
• 加快傷⼝復原
• ⽪膚潰瘍
• 改善⽪膚問題
• 改善燒傷後愈合
• 改善⽪膚創傷⽅⾯的頑疾改善肌膚乾燥

內服
• 改善胃潰瘍情況
• 舒緩⻑期胃痛
• 改善腸道炎症
• 改善消化不良
• 舒緩腹瀉
• 改善⼗⼆指腸潰瘍
• 增強抵抗⼒
• 鎮靜安眠
• 滋潤喉嚨
• 清熱潤肺
• 保持⼝腔健康


100% 新⻄蘭進口兼全程監控蜂蜜採集、生產、罐裝、加蓋標貼,裝箱等流程。
仲可以原產地追蹤,確保所購買既蜂蜜產品的蜜源可追蹤到源頭。


500克一瓶的麥盧卡蜂蜜可以食到廿幾三十日。

• 每次1-2茶匙 或 28℃溫⽔沖⽔服⽤,保證蜂蜜中的營養成分不被破壞。
• 每天飯前1-1.5⼩時或飯後2-3⼩時⻝⽤⽐較適宜。
• 抵抗⼒弱者,中重度腸胃不適⼈群及病患者建議直接⻝⽤最佳。


⿆蘆卡蜂蜜呈橙黃色,濃郁稠密的質地,不同於平時BBQ的蜜糖的凝膠感。
小時候婆婆有教說好的蜂蜜是沒泡沫的,原來未成熟的蜂蜜,水分含量較高,其中的酵母容易發酵產氣,從而形成大量泡沫,⿆蘆卡蜂蜜可是找不到泡沫的說。


我都喜歡直接吃比較方便,泡水要洗杯子很麻煩啊@口@
個人好怕甜到苦既感覺,而佢入口甜膩,有種綿綿的黏度,吞嚥後留有微酸感留係口腔,我都幾鐘意食既呢。
而且產品都有建議中重度腸胃不適既人最好直接⻝⽤,我係三日唔埋兩日就偕肚痾既朋友,Fit哂!


【優惠情報】
感謝Tiffson Co. 送上扣減優惠俾我既讀者。
如果你係Tiffson Co.平台(www.tiffson.com)購買加維⿆蘆卡 UMF® 5+級⿆蘆卡蜂蜜 (HK$279.29/ 500g),結帳時輸入Discount Code:HONEY-10,就會有$10扣減架啦。

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...