2017年1月12日 星期四

洗出好髮質‧長髮紅瑤女護髮秘方


仲記唔記得Yandy聖誕時收到好夠薑既個份聖誕禮物?
唔覺唔覺都用左大半枝啦,係時候同大家分享下:)

成日以為自己頭髮問題多多,原來調查顯示,九成半港人都飽受「頭髮」困擾!
脫髮、未老先衰、白髮危機 、開叉乾枯、頭皮披肩等榜上有名,睇完唔知點解鬆左口氣XD
不過,問題係要處理既,以健力士「長髮美魔女」既育髮配方,經六年成功研製出「老瑤薑米酵素精華」洗髮露面世啦。




「世界長髮第一村」係一個長年被深山霧氣所纏,氣候極為濕寒,但村內住有上百名的「長髮紅瑤女」,過半數村女的秀髮平均長逾 1.8米,最長更達2.2米。
照計咁既氣候對絕對不利養出優良髮質,但因為村民非常重視佢地既秀髮,認為愈長愈健康,所以發展了一套「去寒、去濕」的護髮及養生秘方。


「老瑤薑米酵素精華」洗髮髮露用左專袪風寒的「瑤薑」、 烏亮秀髮的「洗米水」及特去屑控油的「茶籽」經神奇發酵後營養激增,可解決 「乾枯、開叉、毛躁、黯啞、受損」等問題。

洗既時候唔會一陣薑味,感覺泡沫豐富,洗起黎唔會卡頭髮,潔力唔錯。
即使秋冬季,洗完亦唔會太乾身,短髮既我黎計,唔用護髮素頭髮都至於打Click。


順利用埋同系列按瑤浴配方集成既「老瑤薑沐浴露」驅驅寒氣,淨係聽到「薑」呢個字已經覺得好有暖和感,不過其實用既時候係唔會發熱既XD


感覺控油係唔錯既,感覺頭髮係甩少左,至少洗既時候係。
過水後唔會感覺太乾,為我最近瘋狂漂染既頭髮帶黎一定既滋潤感。
整體感覺都幾滿意,應該係可以用到底既一枝。

「老瑤薑米酵素精華」洗髮髮露 (修護養髮)
零售價 : HK$59.9 /720ml
銷售點  : 萬寧 及 華潤堂
顧客熱線 : 3622-1128
Facebook : Pomelo Leaf Beauty


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...