2016年1月19日 星期二

溶和甜美感的型格‧成就藝術的美容產品

天氣仲帶少少微涼感,但春天已經忍唔住黎左敲門啦:)

shu uemura SS16 collection黎左我屋企啦!!!
有最新既2016春夏彩妝系列「夢幻粉彩 pastel fantasy」同埋尊貴既ultime8既新品潔顏霜。
極致功效、極致質感、極致享受,成就完美產品的藝術品。




化個妝先講。
簡單用上BB Cream做底妝,用左最基礎款既啡色大眼仔。


首先出場既係 全新限量既 炫彩防水眼影筆 drawing crayon。
12色全效防水眼線眼影筆,以粉色為主,帶出清新春日既明亮感,但加入微灰調,唔同膚色都可以駕馭得黎。

我手上係M 柔啡色同 P 啡色。
除左可以當眼影/眼線,仲可以做眼影底霜。


M 柔啡色帶啞感,用黎打造眼部輪廓一流。
我今次就用左黎做打底,我畫滿成個眼窩再用手指推勻邊位。
P 啡色帶少少金屬感,但效果好柔和,質感夠哂Smooth,好畫又影推,相信新手都可以控制自如。
今次眼影顏色唔特出,主要帶出返輪廓感,自然清新既感覺既眼妝先最吸引。


想要保持眼妝的清新感,眼線只畫後半條跟眼底1/3就夠了,再加了兩小束假睫毛,最後用眼線筆填補眼頭的空間。


之後是咀妝的部份,絲滑胭脂唇蜜也推出了4款限量色。
這枝暗粉紅色 dusky pink完全是我的茶,帶有裸色的感覺,卻又有淡淡的氣質感。


質感不用說的細滑,啞緻的感覺是氣質的來源,同時又帶有微亮的珍珠以加強層次感,完美得恰到好處。


胭脂也用這枝輕以點印手法完成。


粉嫩的妝感配上配合唔同既打扮都好有氣質系既氣色,隨時都感覺清新和暖。
有時候,平淡而柔和既感覺更讓人想親近>////<


卸妝的部分配合最頂尖的ultime8黃金琥珀2合1按摩潔顏霜。
除左本身ultime8黃金琥珀賦活能量配方,今次加入左珍貴既海洋革命配方,有效擊退老化肌膚,創新用左乳霜質地配以比毛孔與細紋裂縫更細小既DCC、IPM同DCE粒子打造出終極潔淨系統,清潔同時做埋按摩,每一日既清潔都幫你Keep住抗衰老。


按摩潔顏霜好似cashmere羊毛咁柔軟既質感,係接觸到肌膚既瞬間就會融化做油份,唔需要任何力度,彩妝就好似溶化左咁,就咁用水沖都沖得走。


連平時好難落得乾淨既睫毛膏,都係輕輕幾下就落得乾乾淨淨,加上標誌性既香氛花香,就好似幫肌膚做緊spa咁,好既膚質先可以成就靚既妝容,千其唔好忽略卸妝既部分啊:)

2015年12月28日全線shu uemura有售!

shu uemura Facebook Fan Page連結: https://www.facebook.com/shuuemura.hk
shu uemura網頁連結: http://www.shu-uemura.com.hk
shu uemura 微博: http://weibo.com/shuuemurahk
shu uemura Instagram: http://instagram.com/shuuemurahk#

「產品及有關資料由植村秀提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...