2015年7月25日 星期六

為肌膚充充電‧Suisse Programme「注氧保濕站」


原諒我最近一直著公司制服出席活動>.<
暑假幾乎日本日本都有工作,星期六、日都要跑街站,曬左好幾個星期,明顯黑左唔少T^T
肌膚質素前所未有咁下滑到一個點>.<

岩岩好Suisse Programme既「注氧保濕站」流動宣傳車就係附近,緊係要即刻為肌膚充充電啦:)


喚醒更多女生及早關注的注氧保濕概念,Suisse Programme 「注氧保濕站」既流動宣傳車會即場提供抗衰老Tips、試用產品,仲會幫你選擇返適合自己肌膚既方案添。

Yandy當下最需要既緊係黎個Suisse Programme肌膚細胞充電程序啦!
為肌膚注氧、保濕兼排毒,打造明亮再生既健康肌膚:)


對於Suisse Programme 真係充滿回憶架,我中學就開始儲錢買佢既洗面Gel,個香味真係一流,幾時聞都咁Like呀!


潔面之後由升級版活氧細胞生肌昇華露打返個頭陣先,利用三大高科技生肌配方,提供注氧、補濕、排毒三大功效。

獨家專利生物活力細胞複合元素(BCC)含量加倍,極量充氧,肌原細胞生猛返哂,咁就更易吸納其他活膚元素啦。

蘊含Phytaluronate®、Relipidium®及Lipidure®,有效調節皮膚更生週期,源源提昇力量與水分,喚起肌膚活力,活現潤澤與明亮的健康神采。

三重保濕昇華複合物及三重生肌精華源源傾注,補濕排毒雙管活膚,幫肌原細胞充充電,為暗啞疲倦的肌膚重新注入養分,提昇肌膚質素。

BCC含量加倍,質感水盈,迅速滲透肌膚之餘,細心D睇仲係閃閃閃架,搽完即刻有透亮效果呀。

仲集合Detoxyl®排毒配方、Protease蛋白酵素及Eclaline®光采亮麗配方,可去除外在環境侵害而引致的雜質及毒素如重金屬、尼古丁等,有效抵抗游離基及抗炎,溶解老化角質,加强肌膚吸收養分的能力,徹底舒緩、呵護肌膚。

配合化妝棉,當做深層清潔,抺走哂肌膚上既污垢,你睇下抺完個片化妝棉幾灰黃>.<

活氧細胞生肌昇華原素

瞬間滋潤及喚醒疲勞肌膚,真心好重要,年過30開始感受到肌膚老化,加埋呢排keep住曬住擺booth,細紋、表情紋、鬆弛及膚色不均出哂黎,都係靠佢幫我促進新陳代謝、氧份、活力及更生能量咋。


活氧細胞生肌昇華日霜SPF30



用左脂質囊技術,配方中創新Rovisone ACE 複合物,於日間定時輸送活性成份,讓肌膚時刻保持水潤狀態,促进肌膚再生,保護肌膚免受游離基的傷害,全效保濕保護,預防肌膚過早老化,係滋潤度比較高既日霜。


質感豐盈,高效保濕,SPF 30唔係好夠我去暴曬,但用黎打底再搽防曬,感覺D防曬好HOLD得住,仲有返光澤度添。


仲唔快D泵UP返你自己既肌膚?!


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...