2014年5月13日 星期二

我的漏網之毛clean@cleen光學淨滑脫毛中心

今日玩D乜?

估唔估到~估唔估到!!!
俾哂Tips啦喎,睇下件衫~~~
cleen光學淨滑脫毛中心!!!
NEO DERM Group 2014年既新Treatment Brand,者係同demes, reenex, Evvus, elyze同group的啊。

聽到呢D名,相信大家腦入面只會唸到「天價」兩個字XDDD
NONONO!!!cleen完全打破左呢兩個字呀!!




cleen既出現,係為左滿足唔同客人既脫毛需要。
如果你要快、靚、正,當然可以揀返demes,但事實上,又唔係所有人都捨得掟咁大筆錢出黎,特別係學生妹。
咁可以點呢?!cleen就幫到你啦!

cleen可以一次次咁買,當有空閒錢既時候就脫,脫到滿意就收手。

而且cleen既革新「光學淨滑技術」 ,此革新技術較一般光學的光源更聚合、更集中,令療程 次數大大減少,安全無痛。
利用歐盟 CE功效及安全認可的700-950nm光學,以集中光源深入毛囊,有效清除毛髮。
怕痛唔敢試激光既,就可以以彩光小試牛刀啦。


而且cleen可以揀既部位亦好多元化,某D位置其實做一次半次已經夠,靈活、自主度很高的。

至於Yandy我呢,十年前仲讀緊書個時已經膽粗粗做左underarm激光脫毛,咁當時技術又一定冇而家咁好,隔左唔知幾耐之後我既underarm有幾條毛生返出黎...
成日都想整走佢,但坊間既脫毛都是療程計的,我無可能俾幾千蚊脫幾條毛架嘛,所以遲遲未有行動,直到cleen既出現,我見到曙光啦XDD
逐次俾錢,脫到冇左個幾條毛就夠,同埋彩光通常都附帶美白及嫩膚既效果,睇下我好唔好彩啦,當做保養一流。


好快約好左時間就上去啦,銅鑼灣分店岩岩開冇耐,係金朝陽,應該冇人唔識去啦。
地方寬敞開揚,感覺舒適,好快就有治療師姐姐黎接我啦。


當然係要解釋下成個療程先啦。
首先會做返療程前既評估,對於Yandy黎講已經識背啦XDD
畢竟都做過N次了,最主要提返兩點啦:
1. 避免曝曬(應該UNDERARM就好難曝曬到既),保持肌膚滋潤
2. 唔可以用連根拔既方式脫毛 (如眉鉗、拔毛機、蜜蠟)。因為要有條毛係到先有得脫架嘛XDD


而治療師手上呢部機真係不得了,有齊哂你所有資料,買左咩療程,評估內容,連做完出INVOICE都一部機KO! 而且係同一位治療師跟進到尾,唔洗擔心佢地唔知頭唔知路啦。



另外,治療師亦會解說整個脫毛的流程,就是初次脫毛的SIS也能很安心。
這不得不呻一下,我十年前去醫生到脫毛,係唔知頭唔知路就俾人的入房,朦住對眼,聽到BIBI聽,又聞到燶味,嚇都嚇餐死...=.="



清楚哂,簽返同意書就可以入房做療程啦。
間房比平時見到既治療房大小小啦。


床上放好更換既衣服,仲係背心款黎的,方便做underarm。
旁邊有洗手盤,卸妝到保養品都有,做面部的朋友就不用擔心了。
還有做療程時用的太墨鏡。


這就是我的漏網之毛啦^^"
你說,有誰會為這幾條毛買個幾千蚊既療程呢...^^"
但看到這幾條又很不爽^^"


先塗點gel,剃除毛髮。


戴上眼蓋就開始囉。


cleen革新「光學淨滑技術」,700-950nm光學,以集中光源深入毛囊,有效清除毛髮,更令皮膚更顯光潔淨滑。此革新技術較一般光學的光源更聚合、更集中,令療程次數大大減少,安全無痛。

感覺是有點溫熱而已,過程約是一分鐘,我還可以一邊拍照,一邊跟治療師聊天,完全說不上是痛的感覺,反而有點像是在幫underarm做facial似的。


最後塗上潤膚膏就完成了。
整個過程輕鬆又舒服,重點是cleen不會hard sell的,做完簽個invoice就能走,不會被疲勞轟炸XD

如果大家對療程有興趣的話,cleen超好的為Yandy的讀者送上免費光學淨滑脫毛療程3次!!
沒錯,是3次,讓大家真切感受一下就是最好的實証,對不對?!

只要大家到以下網址登記,cleen就會有專人聯絡你囉!
http://www.cleen.com.hk/edm/201405/LFBKB0514R/Form.aspx?ref=LBLOA0514D

「以上試用由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...