2017年10月3日 星期二

種植個人專屬睫毛@孕睫術

天生豆豉眼既我,一直都好羨慕人地既娃娃大眼,Size就無得改變,但想對豆豉眼望落大D亦唔係不可能既任務。

除左眼線、眼影,睫毛對眼仔既放大效果亦係非常顯著既。
所以好早開始,我已經有用睫毛增長既產品。


當中最見效既係原本用黎治療青光眼既藥水,用幾個星期已經會睇到睫毛明顯增長,兼粗壯左唔少。
不過呢隻藥水係希副作用既,眼球有機會出現紅血絲,眼周會好似有一圈黑眼圈咁>.<"
所以一段時間之後我就冇再用啦,睫毛亦都打回原狀T^T

不過最近成日聽到孕睫術,幫你孕育出屬於自己真正既睫毛。
聽到好心動,我自己亦係學完半永久化妝之後,去左學埋「孕睫術」。

學完,我自己做埋白老鼠做左兩個療程XD
完全係驚喜:)今次就同大家分享下我既成果啦!


係療程前我既睫毛平均只有3-4mm,係比一般亞洲人既長度短左一倍。
天生對眼就比人弱,但係我做左2組(合共8次)既孕睫療程,最終既睫毛長度有成5-6mm,去返一般亞洲人既正常長度呀!!!而且毛量多左幾倍,濃密左唔少,係之前用過既咁多睫毛產品都做唔到既效果。

而我本身係幾乎完全睇唔到既下睫毛,亦都有無變有。
我嘗試過想影個Before,不過真係毛都睇唔到^^"

有呢個效果,對我先天不足既我黎講,已經非常滿足。

就算唔用尺去度,就咁肉眼都睇得到效果。

所謂既孕睫術其實係利用激活因子激活返休眠既毛囊,其實都係一般我地會搽係睫毛既增長液,我以前都分享過試用係有效果既,但有幾有效就要睇個人既吸收能力,亦都需要比較耐既時間。
但後來經過不斷既技術改良,發現利用納米晶片,打開睫毛根部的吸收通道,連同激活因子同生長液補充睫毛所需要既營養一齊做導入,就可以令吸收效果UP+++,真正發揮到激活因子既作用。
而且最令人滿意既係,激活左既睫毛係周期性既掉落後,重新生出黎既睫毛依然同孕睫後一樣又長又黑又強壯,因為孕睫術係真真正正激活毛囊本身,而唔單止係睫毛。

呢盒就係我今次用既孕睫產品,韓國製造。
HK$3,300/ 4次送埋家用睫毛精華 (原價: HK$3,800/ 4次,不包家用睫毛精華)

左邊兩枝就係激活因子,需要專業人士利用納米晶片,製造出輕微既皮損。
另外三枝就係自家可用既睫毛精華。

其實過程非常之簡單,只要清潔消毒好眼周附近,搽上激活因子,美睫師就會利用納米晶片係睫毛根部點印,過程會有少少吉吉地,但絕對稱唔上痛。
上、下睫毛來來回回做6-8次,大約10分鐘內就已經完全成個過程架啦。
一星期做一次,基本上四星期至八星期已經睇到非常唔錯既效果。是乎個人需要

自己返到屋企就搽呢三枝睫毛精華,不段補充睫毛生長所需既營養,令新、舊睫毛都茁壯成長。

一早一晚係搽係睫毛根部,中間白色個枝早、晚都搽係睫毛上,仲可以當睫毛打底用架。

做左4次療程,美睫師幫我用超級勁既顯微鏡睇返睫毛既狀況。
見到好多新生既毛髮慢慢長大緊,真係非常令人震奮:)


療程期間,美睫師知道我自己有學過孕睫術,所以就俾我自己試下幫自己做。
不過過程都需要唔少技巧同有一定危險性,建議都係交返俾美睫師做,既方便、又快捷。

我冇轉睫毛液,係孕睫既過程中我一直都有寫化妝文,拎返D眼妝Close up黎睇。
由左上搽完都唔多覺我有睫毛,去到右下,睫毛真係越黎越長、越黎越密,連下睫毛都見得到呀。

不過講到咁好,孕睫術都有佢既極限,激活因子可以做到既只係激活返休眠既毛囊,你本身既基因已經決定左你有多少毛囊,毛囊既數量亦都決定左毛髮既數量,所以佢只可以將你本身既睫毛做到最多、最黑、最長、最粗既狀態。
紅血絲、黑眼圈亦都完全無出現,唔傷肌膚、無藥性、無痛,種植個人專屬睫毛。
不過種都需要D時間既,而家開始,1-2個月就可以養出靚靚睫毛啦:)

我而家好鐘意幫自己搽睫毛液啦>////<

更多資料可參考K Beauty網站:www.beautyqueenkr.com
Facebook, YouTube:K Beauty Institute

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...