2017年10月19日 星期四

堅‧無痛啪骨@一正尚本堂 iONEtheory

相信大家都有聽聞過啪骨這會事。
我之前都試過啪骨,真係有效果既,但次次啪完都痛幾日>.<"
我仲好深刻有次啪完骨,第日去海洋公園玩機動遊戲痛到眼淚水都飛哂出黎XD

iONE theory 一正尚本堂聯絡我試做時,我都糾結左好耐試唔試,但佢地拍心口保證完全唔痛,咁八卦既我終於都受唔住誘惑,決定上去一探究竟。


iONE theory 一正尚本堂既創辦人陳耀堅教授係亞太區頭顱骨專家,十幾年前已經係徒手美容權威既始祖,最為人熟悉既就係之前新聞報導楊千嬅啪骨瘦面、戚黛黛推骨,令俗稱「啪骨」廣為人所認識,其實就係陳教授同佢團隊既功勞。



上到去,地方唔算大,感覺樸實。


亦都係例牌要填返個人資料,美形顧問會一邊了解返你既身體狀況,一方面同你講解佢地獨有技術背後既原理,然後再分析你既面形問題同成因。


我地人類既面部有五層,分別係骨骼、肌肉、筋膜、脂肪同皮膚層。

美形顧問同我講好多時面形輪廓唔夠靚,原因除左骨既形態同皮膚鬆弛之外,骨與皮膚之間果三層軟組織(肌肉、筋膜、脂肪)會因毒素、慢性炎症或其他代謝問題導致軟組織流失、變弱或水腫問題,都會令輪廓唔夠流暢。所以除左骨形既調整,依度中西方保健概念及技術 (訊能微雕) 係會通過人體經絡穴位,用自然療法包括不同波長既生物光及訊息技術等啟動我地自己既修復,令一些代謝既問題糾正過黎,幫助建立軟組織及去水腫,既無入侵性又健康自然咁建立輪廓美。


入到房,有好多陳教授自己研發既技術儀器,每次都會有少少唔同,因為佢地既技術係不斷更新,主要加強你身體既能量。而房間其實已經一直運作緊頻率同能量,但其實無咩特別感覺既。

背後原理好似好複雜咁,但其實療程同做Facial既感覺其實都幾似,一訓低美形師都係幫我落妝洗面,然後就開始借助儀器幫我排毒解鈣,再以獨有既手法做調整。
過程係漫長而緩慢既儀器按摩,感覺係暖暖地,有少少震動,仲有Feel到有D光,整體係舒服既,我做左半邊面就已經訓死左,起身既時候已經搽緊保養品啦^^" 痛楚真係少少都無。


療程是乎個人身體狀況而定既,一般需要做8-12次才能有更明顯既效果而且較穩定骨骼層面。

美形顧問話我個狀況估計係出世既時候可能生產過程令頭骨有少少扭到,所以明顯有大細面既問題,鼻骨亦有少少歪埋一邊。

今次試做完即時都睇到有少少分別,水腫消減左唔少,塊面無咁漲,成個面細左一個圈,左邊面線條順滑左,顴骨明顯無咁突出,鼻同咀無咁歪埋一邊,可能我本身有水腫啦,療程後V面出返黎。

同一般美容Facial差唔多,過程同樣舒服無痛,而效果唔單止係皮膚層既改善,而係成個輪廓都突出左,同時亦幫助排走體內毒素,個人都健康D。

如果你同我一樣俾啪骨嚇親,真係要花少少時間了解一下一正尚本堂 iONEtheory既療程,雖然原理或者有少少複雜,但你會有截然不同既體驗。

更多資料
網頁:www.ionetheory.com
Facebook Page:https://www.facebook.com/ionetheoryhealthbeauty/
地址:中環昭隆街9號歐銀中心 23 樓

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...