2017年10月22日 星期日

Sudio維修保養體驗‧一年內都有得保:)


唔覺唔覺,我既第一個Sudio藍牙耳機 Vasa BLÅ已經陪左我成年啦:)
唔知係咪同Sudio TRE爭寵,最近發現佢有少少連接上既問題,有時電話會認佢唔到。

所以我就上返Sudio官網睇下應該點搞,咁先醒起原來Sudio係有「一年保養」維修保養,即時聯絡客戶服務睇睇有冇得整整佢。



維修保養非常簡單,去返官網既支援服務,已經有教你可以發送郵件到 Email至 info@sudiosweden.com
維修&保養售後服務,要填返以下表格:

**********
耳機產品型號同顏色:(Vasa 需填寫 IOS 或Android 客戶端)
電郵:
住家地址:
通訊號碼:
問題陳述:
地點和購買日期:
*請電郵購買憑證/收據。
*Sudio官方網路上購買顧客,僅需告知我們電郵地址,姓名,亦或訂單號,即可享受一年保養&維修售後服務。
**********

過程中最麻煩既應該係搵返D單據,不過我寫文分享時已經影底哂,所以好快手就SEND左EMAIL過去。

唔夠一日客戶服務就覆返我,要求我將產品郵寄去佢地stockholm既總部,客戶服務仲非常貼心我幫我查詢埋郵資。
佢話收返去既產品會俾研發部睇下係出咩問題,而客服部既同事就會寄返一副新既耳機俾我啦!
好到有D嚇親我>.<"


由SEND EMAIL到收到新既耳機,都係3日咋,真係好驚喜。
真係要讚Sudio 既售後服務我試過數一數二咁好,過程輕鬆明快,完全唔會有HARD FEELING:)


又有新耳機用啦!


香港&澳門官方網站:https://www.sudiosweden.com/hk/
facebook專頁:https://www.facebook.com/Sudiosweden/
Ig專頁:https://www.instagram.com/sudiosweden/
Facebook/ig標籤: @sudioswden #sudio #sudiosweden

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...