2017年9月26日 星期二

百變唇妝‧無限色彩可能@shu uemura rouge unlimited


原諒我極之偏心shu uemura,從來都充滿色彩同玩味,令化妝變成遊戲♥
今次一口氣推出38款rouge unlimited 無色限唇膏!
由酒紅、橙紅、粉紅、鮮紅及裸色粉紅等應有盡有。
其中有4隻混色專用色調,塑造無限唇色>/////<




加上超有Feel既玩味設計,就好似去左東京時尚夜店一樣,流暢而輕快既音樂係耳邊滑動,既眼前五光十色,令人目不暇給,一整個Happy FRIDAY既氣氛情緒XD


rouge unlimited有幾個系列,豐盈啞緻唇膏磨砂係啞緻唇妝感,琉璃彩光透亮唇膏係半透明彩色玻璃唇。連同今年秋季推出的38款色調,rouge unlimited系列已備有70款色調和3種不同妝效質感供選擇。
今次既無色限唇膏主打真實色彩,純淨剔透,顯色效果與所看色調一致,忠於原色既鮮艷色澤。仲可以層層疊加,塑造出更臻濃郁既霧感唇色。

用色方面非常大膽創新,最搶眼既當然係混色專用既黃色 (#yellow)。
其他色系好似酒紅、橙紅、粉紅、鮮紅、裸色粉紅夾埋有34隻色,仲可玩色彩,營造層次、漸變、混搭,盡情發揮創意打造專屬既個人唇色啦。

最近既我係藥煲,早、午、晚都藥不離身,所以個人好水腫兼極DRY...=口="
咀仔係乾燥到一塊塊硬左,兼有少量死皮仔>.<"
睇下挑戰者shu uemura rouge unlimited 無色限唇膏到底應唔應付到我乾裂既唇...

第一個是#CR 330,珊瑚色基本上是不敗的選擇,任何場合、任何造型,無特別要考慮既時候都可以用佢,顏色顯白有精神,有種柔柔嫩嫩既感覺。

唇膏質感方面超乎我想像,唇膏採用革命性配方,以「鎖水乳液」帶來水嫩潤澤的效果,形成蘊含3種水潤活性成分的水漾屏障。
一般霧面唇膏會比較顯唇紋,但估唔到我又抺又搽、又搽又抺,個唇居然越黎越水潤,質地仲好薄,唔會有層野係個咀到咁。


如果你好似我咁善變,就一定要帶住枝混色專用既黃色 (#yellow)。
只要搽多層上面,唇色就變成橘調,即時多左幾分活潑感。


#OR660係我杯茶,非常亮眼既橘色唇膏,顏色顏色較為跳,但真係做到同唇膏完全一致既真實色彩,忠於原色既鮮艷色澤,特別得黎又非常飽和,韓系主題彩妝時絕對派得上用場,用黎做咬唇妝既中心位一流。
調配既顏色好岩亞洲人既膚色,好似我帶微黃膚色都可以輕鬆駕馭,感覺非常元氣!
同#CR 330 x #yellow混合出黎既橘調顏色更有飽滿、厚實感。


然後係大路係粉紅玫瑰色,#PK363 同 #PK369,兩款都唔會顯黑,#PK369仲好顯白,好有女生感! 好岩日常約會妝架>////<

#PK363比較偏向輕熟溫柔感既約會色,而#PK369就偏重女孩感既甜美約會色。

我一口氣試左幾隻色,唇部既滋潤感居然不跌反升,乾燥到結塊同少量死皮仔都一下子軟化哂,唇妝貼服度UP+UP+UP+++


*相片打錯字,色號應該係PK369 X WN 288

大家都知我好鐘意扮大個XD,用#PK369打底,再係中心印上#WN 288做出黎既咬唇妝甜美得黎帶D成熟感,娃娃面既我都可以輕鬆駕馭,唔怕充滿違和感XD


跟手就介紹埋 #WN 288,個人非常喜歡呢個顏色既特殊感覺,算係有少少暗色系既酒紅色,顏色沈穩飽和,完全係秋冬感覺既顏色,有種成熟而練歷既氣場,又帶有D神秘感,一搽就會令成個妝既質感升級。

而且配合任何色用一齊都會稍稍提升成熟度,個人非常私心呢隻色。


當然唔少得大紅色,唔知咩時候開始,腦袋就植入左女仔一定要有一枝「紅色唇膏」。
呢隻#RD 160係我暫時最愛既紅,完全無偏色,正正既大紅色,但一搽上咀整個肌膚明亮度大提升,兼修飾泛黃肌膚,感覺唔老氣,好有年輕感既紅唇。

順便示範埋MIX #WN 288,係咪即刻氣勢UP+呢:)


不過紅唇一搽就會好隆重其事,如果日常用可以用紙巾印一印,會變化成柔霧感,不致於太有壓場感,令人太有距離XD

最後用#yellow同#WN288做左個混色圖俾大家參考,隨心營造層次、漸變、混搭和霧感效果,每一日既唇妝都可以千變萬化♥



全新38款活力色調
rouge unlimited 無色限唇膏 (HK$220@)
2017年9月11日推出。
shu uemura Facebook Fan Page連結: https://www.facebook.com/shuuemura.hk
shu uemura 網頁連結: http://www.shu-uemura.com.hk
shu uemura 微博: http://weibo.com/shuuemurahk
shu uemura Instagram: http://instagram.com/shuuemurahk#

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...