2017年9月13日 星期三

做好毛孔管理‧從Makeup Base開始@Dr. Young

最近忙於處理面上白蝕既問題,已經去到一個需要厚重妝容先可以隱藏既地步,所以我每一日都化妝,肌膚可以深呼吸既時間變少,毛孔...變大左T^T
要收毛孔真係唔係一朝一夕既事,而且最近都係優先處理白蝕問題,雖然醫生話無得醫,但我都努力試緊D偏方同向中醫求助,如果有效果再同大家報告。

毛孔問題都已經係老朋友啦XD
有時適當隱藏問題,欺騙一下自己都未嘗唔係一件好事>////<

♥ Dr. Young 絲質柔滑底霜
韓國醫學護膚專家Dr. Young應該都唔陌生。
不過Dr.乜,Dr.物既品牌真係好多,成日都會搞錯^^"



專為痘痘、油脂旺盛及粗大毛孔膚質而設既Anti-Pore Line毛孔管理系列。
提取多種天然植物精萃,重新調節肌膚水油分佈,淨化緊緻,修飾毛孔及瑕疵。

有專利配方ASTRIGENTLEX,蘊含蓮花、天竺葵、肉桂樹皮及地榆根植物精華等複合成分,有效收斂肌膚表層的多餘油脂,隱藏毛孔細紋瑕疵,使妝容維持長效清爽透薄。


霧霜狀既質地令肌膚有柔焦效果,妝感偏啞緻清爽,有平整細紋及粗糙,同埋提亮既效果。

我覺得佢非常唔錯既位係唔需要順住同一個方向,亂咁推佢都可以做到平滑既效果,好似奶油既質感推起黎好順,非常適合新手。
無論係化妝前或補妝都可以用,不過我基本上妝前用左都唔會太脫妝,所以都無試過補妝用。

效果都非常令人滿意,一搽已經有霧化感,鼻鼻既肌色不均都KO埋,上埋粉底都唔會推返走,簡單輕鬆就可以完成妝容。


如果你都有毛孔問題,不妨一試啊:)

全線Colourmix卡萊美 獨家發售
www.colourmix-cosmetics.com


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...