2016年3月11日 星期五

唔洗激光既‧有櫻花防禦就夠啦‧SHISEIDO WHITE LUCENT

SHISEIDO最具代表性的美白系列之一WHITE LUCENT係美透白既代名詞,Yandy都用左好幾代既WHITE LUCENT,踏入初春,又係新既美白產品登場既日子。


SHISEIDO美透白修護系列再度全面升級,帶黎既係全新 WHITE LUCENT MicroTargeting Spot Corrector (HK$760/ 30ml)



美白史上首個結集醫學美白及家用美白的修護系列,以專業美容療程原理及深入鑽研的高效成分,開發獨一無二的雙重美白祛斑技術,淡化色斑,同時締造健康肌膚,防止膚色變黑、色斑形成。

保留原有既「雙重美白截擊對策」,減少已形成色斑同時抑制色斑新生形成。

LUCENT美透白修護系列產品使用4種不同技術速效擊退色斑,改善肌膚狀態,Spot Corrector用左微米擊斑技術,針對散佈於面上的無數微細斑點發揮作用,袪除過量黑色素。
曾接受激光袪斑療程既女性表示,精華素比想像中更有效袪除散佈既斑點,睇黎媲美激光既效果喎。


流線型既樽身換上女生最愛既粉紅色,皆因今次既WHITE LUCENT用左劃時代櫻花防禦技術,抑制此表皮層訊號,有助減少色斑形成。

櫻花防禦技術的主要成分源自淡粉紅色的日本染井吉野櫻,有效提升黑色素抗力,配合全新開發櫻花防禦技術,賦予持久美透白修護效果。


而產品中更加入WHITE LUCENT亮肌香氛,是SHISEIDO首創並能夠賦予美白效果的香氛。此清新優雅香氣蘊含具美白效能的保加利亞玫瑰和具紓緩效果的白丁香,有助減少黑色素形成,仲有提神作用添。


搽上面肌膚添上一層淡淡既粉嫩色,由底透出黎咁。
我會另外加多一泵精華係痘印既位置,痘印真係好難清T^T


即時就當然唔會白左啦,但搽左精華個邊,毛孔明顯收細左唔少,證明Spot Corrector既保濕力好唔錯。
搽美白最驚就得Dry得濟,而家唔洗驚啦,水潤兼清爽。


今次試既日子唔多,美白效果就未睇到,但個人對於佢既質地同保濕力都好滿意,加埋隻香味都幾加分。
而且SHISEIDO WHITE LUCENT系列我都用左幾枝啦,對今次既新產品都幾有信心。

期待佢既專業技術+雙重速效美白對策幫我速效擊退色斑啦:)



唔好唔記待,每年一度的WHITE DAY白色情人節就係SHISEIDO既「SHISEIDO WHITE DAY 3.14」,以美透白肌膚向全球女性回禮。今年SHISEIDO準備左櫻花圖案化粧袋組合黎襯返呢個WHITE LUCENT系列呀。

SHISEIDO 於 3月13及14 日與大家一同慶祝白色情人節
活動連結: https://www.shiseido.com.hk/news/whitelucent2016/8/

1) 3月13日
WHITE DAY大使將會遊走銅鑼灣、尖沙咀及旺角!
只要與WHITE DAY大使合照上載到社交網站,並 Hashtag #ShiseidoHK #ShiseidoWhiteDay #314WhiteDay ,即可獲贈WHITE DAY 玫瑰*,為WHITE DAY增添浪漫氣氛!

活動詳情:
12:00 – 13:30:銅鑼灣崇光百貨附近
15:00 – 16:30:尖沙咀天星碼頭附近
17:30 – 19:00:旺角朗豪坊附近
(活動的時間、地點會因天氣問題或因臨時道路而改變,而不作另行通知。)

2) 3月13及14日
購買任何產品#,即獲贈WHITE DAY 玫瑰及全新升級WHITE LUCENT美透白試用裝*乙份,倍添甜蜜感覺。

*數量有限,送完即止
#只限香港專門店及專櫃

「是次產品由theZtyle.com提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...