2016年3月3日 星期四

Just A time‧山羊咩咩咩

最近天氣時凍時熱,反反覆覆,搞到我D皮膚有少少敏感徵象,真係要好似王貽興話齋,要即刻「亡羊補牢」呀!



即刻轉返套Just A time既山羊乳基本護理系列‬「亡羊補牢」先。



你見唔見到包裝上面隻羊咩咩XD
山羊乳基本護理系列最重要既成分當然就係山羊既奶啦XD
王貽興話我知山羊乳既pH值係7左右,同人體皮膚pH值差唔多,搽起黎就相對溫和,對我既敏感皮膚緊係要俾多少少呵護啦:)

而且含有山羊奶既產品,仲有淡化斑點、減少皺紋、延緩衰老、滋潤肌膚、防止水分蒸發的咁多功效,絕對有助維持肌膚健康架。


Oil 2 Foam Cleanser 山羊乳泡泡潔顏油

保養永遠應該由清潔開始,我知敏感時最好俾肌膚休息,之但係我要見人架嘛>.<
淡淡地遮下醜點都唔少得架啦。

山羊乳泡泡潔顏油將卸妝同潔面二合為一,洗少次咪少D拉扯,多D呵護囉。

一扭一泵,潔顏油係偏豐厚既油狀質地,聞落係淡淡既花香味。

化左妝好似皮膚好靚咁,但事實好快會出現XDDD

直接用潔顏油係面上打圈,潔力好唔錯,打圈三、兩下已經唔見哂D粉底啦,開眼都唔澀,感覺都幾溫和,眼妝部分亦輕輕鬆清潔。
呢個時候就可以加少少水進行乳化既步驟啦。

卸妝油加水後變成潔顏泡沫,卸妝潔面二合一就係咁方便,一次過少D拉扯。
洗完都幾滑,但感覺太滑,過水要過多幾次先覺得安心XDD
保濕功效都唔錯,敏感既泛紅明顯有改善。


Mikly Soothing Toner山羊乳鎮靜爽膚水

清潔之後就係爽膚水,我個人嫌個開口位細左少少,要倒幾下先夠。
質地偏厚身,好Rich既感覺,直接用手上就OK啦,因為一推開就會變成水狀。
都係花香味的,會忘記左佢係山羊奶XDD

保濕力高,仲有舒緩功效,一上面就吸收,唔覺黏膩,泛紅即時再減, Nice!


Cover-up Changing Eye Cream山羊乳調色遮瑕眼霜

眼霜最特別既地方係識得變色,明明係白色,推開居然變左米黃色,有微微既調色功效,岩哂返學/想扮素顏既時候用XD


搽係眼底可以稍稍修飾黑眼圈同細紋,唔好唸住唔洗搽遮瑕,但唔化妝出門既話,用左真係無咁殘樣,不過我只會早上用,感覺有色既野都係落一落妝安心D,心理關口問題XD

Milky Droplets Moisturizing Cream山羊乳水珠護膚霜

最後緊要搽返個Cream lock實D水份,護膚霜質地好柔滑,一推開會變水珠,D水珠就係真‧羊奶啦!!!


滋潤度幾唔錯,搽完會有少少柔白既效果,一掃黃氣,肌膚變得更加柔軟,天氣咁潮濕都唔覺笠痴痴,不過都係個句,有修飾效果既產品,我都係早上先會搽,一定要落妝先安心XD

山羊乳基本護理系列我覺得都幾溫和,保濕效果好唔錯。
我覺得好適合轉季時既小敏感,眼霜同護膚霜都有少少修飾效果,敏感唔想化妝就靠佢地都叫見得下人。如果肌膚出問題,就要快D‬「亡羊補牢」啦:)



Just A time 專櫃
銅鑼灣告士打道280號WTC More世貿中心P1層C9號舖
大埔超級城2樓Zone B區OS-16 (3月21日開幕)

Facebook:https://www.facebook.com/JustAtime.hk/
產品可以直接在FB上面訂購。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...