2016年3月20日 星期日

整妝待髮‧MAKE UP FOR EVER x ghd POP-UP設計室

化妝同髮型永遠係密不可分既,今次黎到MAKE UP FOR EVER又一城專門店,搵返我比例完美的臉龐及髮型:)

兩大著名國際品牌MAKE UP FOR EVER及 ghd 攜手合作舉辦左【彩妝美髮POP-UP設計室活動】期間限定既專業輪廓塑設計室,以彩妝及美髮產品,為您度身打造最佳輪廓造型。

以MAKE UP FOR EVER全新推出PRO SCULPTING專業光影輪廓系列,再配合ghd專業美髮用品的合適髮型設計,為您發掘最佳輪廓線條。
更會教您當中專業秘訣,讓您掌握技巧,輕鬆成為自己的塑型大師。

即刻開始大變身啦!
PRO SCULPTING PALETTE專業光影輪廓修飾組合
一盒四色,高光、陰影、提亮、調色:4步自然修容,仲有兩組唔同色調迎合唔同膚色需求。
第一格係底妝既打亮,無閃,主要用黎突出輪廓。
第二格係陰影,同樣無帶閃,用黎修飾面型就夠哂自然。
第三格係帶閃既光影,主要用黎做T-Zone位,臥蠶亦得。
最尾係胭脂,帶橙調打造自然妝感。

BA教路,只要用手指摸權骨對下既凹位,就係落陰影既位置,即刻瘦面呀!

做哂成個底妝既輪廓都係一盒就搞掂,霜滑配方自然貼服,仲持久不脫架。
極鐘情陰影隻色,望落超自然,效果又明顯。

PRO SCULPTING BROW專業光影自動眉筆
好似變形金剛咁,一枝有齊三角眉筆、提亮同眉刷。

三角型既眉筆,畫落特別順手,粗又得、尖又得,有埋珠光粉末的海綿擦頭提亮邊緣,令眉骨輪廓凹凸有致,再用眉刷掃返自然,方便程度要俾滿分,眉色仲好自然好靚添。

PRO SCULPTING LIP專業光影唇膏筆
好新奇既唇膏筆,一邊係沾有珠光粉末的海綿擦頭,Mix黎用,就可以打造唔同既唇妝。


本身搽既唇膏甩得7788^^"
先用海綿擦頭個邊珠光粉末打亮成個咀,粉末觸感幼滑細緻,光澤珍珠母有提亮豐唇既效果。
再用絲緞感既唇膏帶出唇色,靚哂!

化完妝即刻整返埋個頭先。
ghd既造型直髮捲髮器出名就一直都知,原來造型產品都一樣咁掂。
ghd首席造型師JamieLeeHair親自教授,先整鬆髮根,成個頭即刻充滿空氣感。


用ghd platinum一夾、一扭,專利tri-zone®技術,令每邊各3個發熱sencer穩定地保持185度最佳溫度,唔傷頭髮同時帶出完美造型。

唔想頭頂貼實哂就可以用呢招,用單邊ghd platinum係髮根位置向上拖幾下,髮根即時出現完美弧度,充滿空氣感既髮型兩個小技巧就做到啦。

今次活動真係唔少得著,好多有用既技巧,最近化妝整頭都得心應手左呢:)

Makeup Forever:
Website: http://www.makeupforever.com/hk/zh-hk

ghd:
Website: www.ghdhair.com/hk
Facebook: facebook.com/ghdhongkong

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...