2015年7月2日 星期四

魔女素肌之秘密‧MJ 嶄新魔女素肌美粧霜

炎炎夏日,哂一個鐘化妝,唔洗頭分鐘就溶妝?
乜咁陰公豬呀?
唔想哂左辛辛苦苦化既靚妝,底妝就要好好下功夫啦:)


登登,無懼夏日既熱浪,透亮自然既底妝,打造水潤清爽既妝容。
今次就化個對抗到夏日陽光既妝容啦:)




簡簡單單,唔洗搽幾百層產品既,只要揀得岩,想個妝Keep幾耐咪Keep幾耐囉:)
MAJOLICA MAJORCA首創至岩夏天既水凝 Gel質感Nude Make Gel魔女素肌美粧霜SPF30、Blood On裸之誘惑胭脂唇蜜,仲有2款全新色調Honey Pump超甜心唇蜜,成套都係打造偽素顏既必備品,即刻試試佢先。


Nude Make Gel魔女素肌美粧霜SPF30
外型一貫MJ既華麗美型風:)
唧出黎係好飽滿既Gel狀,推開會變水狀,好貼兼可以推到好薄身。
不過用既時候,一唧就要即推,唔好攤佢3個字呀XD


我D痘印係仲未清既,仲有D小敏感,肌膚比較乾,就試下呢枝Nude Make Gel夠唔夠水啦XD


先係面上快點5點Nude Make Gel,快手印開,再推向外,用量好少就夠架啦。
我黑眼圈唔算太嚴重,可以俾多少少份量印開,完全唔起紋,慳返遮瑕添呀!


底妝完成,完全唔怕變粉樣,效果自然得黎好有光澤,成個人都精神哂。
最鐘意佢感覺好通爽唔焗身,仲有少少涼涼地添。
保濕、修護、防曬、修飾、提亮,一枝做齊,岩哂我呢個死懶鬼呀XP


眼妝就日常啡語實無死錯既XD
三、兩筆KO佢。


Blood On裸之誘惑胭脂唇蜜,呢個係我至愛,夏天胭脂好易俾D汗溶到一達達,呢個胭脂簡直係救星!
半透明色,唔會上到一達達,個質地滑到會"扇"走呀XD


其實佢教就係用手指印上面既,但我天生懶到無人有...^^"
直接印上面咪仲方便,仲好均勻添,印兩、三下就夠哂上色架啦,之後邊緣位再印多幾下,個感覺超級自然,隻色好Juicy添啊:)


仲可以用黎搽咀架,補返均勻個唇色,好似天生既唇色咁自然。
如果想再Juicy D,就要用埋Honey Pump超甜心唇蜜啦!
岩岩出左兩款新色,我手上係OR415,帶少少橙調,岩哂我:)


細細枝帶係身好方便,半透明加少少豐潤感,成個嘴好飽滿。


最排仲同埋朋友仔一齊去上MJ化妝班>v<


個妝自然又精神,岩哂返工化,最緊要係唔怕溶妝呀嘛:)

新品已經登陸莎莎及屈臣氏MJ自助櫃啦!


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...