2019年5月24日 星期五

對抗眼周衰老跡象‧Lancôme Advanced Génifique Eye Light-Pearl™

最近訓得唔係太好,黑眼圈又走出黎同我SAY HI! 泡泡眼現哂形T^T


收到Advanced Génifique 呢兩個好幫手,真係有被拯救既感覺。




Advanced Génifique Eye Light-Pearl™ 升級版冰鑽亮眼精華


經典既玫瑰花令瓶子更有質感。


配合專利360˚冰鑽明眸棒環迴按摩,呢個設計真係不得了,一共勇奪左17項國際獎項。

冰鑽棒頭以彈性粒子連接棒尖的冰鑽珍珠,符合人體工學設計。
冰鑽珍珠以經鑽石粉末拋光的醫療級物料製成,全面防菌。
彈性粒子接口有如柔軟的咕臣,以穩定及精妙的力度將冰鑽棒頭緊貼住肌膚,輕柔地推開精華。


如此靈活設計讓旋轉角度增加至80度,能按摩大部分以往難以觸及的位置。
用黎按摩眼周肌膚既感覺冰涼帶有舒緩作用,直徑更比指尖更幼細3倍,滿足所有眼型的微細位置。
可以配合埋Lancôme三個專業按摩動作,針對解決重點問題


精華係水潤清透既質地,非常易於肌膚吸收,感覺清爽唔笠,眼周肌膚立刻飲飽水咁。
撃退4大眼周衰老跡象: 緊緻眼周.撫平細紋.擊退黑眼圈.淡化眼袋
緊緻同撫平細紋有明顯既即時效果,眼袋亦都收緊埋。


Lancôme既Advanced Génifique「小黑瓶」相信唔洗我多介紹已經有唔少粉絲啦。
自2013年推出至今依然廣受歡迎,短短7日已經為肌膚帶7大功效,打造令人羨慕既無瑕亮澤美肌。

更多資料:
Website : www.lancome.com.hk
Facebook : www.facebook.com/lancomehk 

「產品及有關資料由品牌提供」
#LancomeHK #Genifique #LightPearl

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...