2019年5月21日 星期二

無懼戶外活動@Biore碧柔極防水防矖系列

早前試過BioreUV Aqua Rich 水凝系列,即時變左我既大愛。岩岩又收到Biore Athlizm 極防水系列既防曬產品,亦都非常有質素。

Aqua Rich 水凝系列係比較日常既防曬產品,而Athlizm 極防水系列就係挑戰嚴峻既戶外活動用既防曬產品。

夏天少不免去下沙灘、船P,行山、運動時出汗比較勁,日常既防曬產品未必提供到足夠既保護,呢個時候就需要用到Athlizm 極防水系列啦:)


Athlizm 極防水系列
♥ 碧柔極防水防曬乳霜 SPF50+ PA++++ (HK$152.9/ 70g)
♥ 碧柔極防水防曬乳液 SPF50+ PA++++ (HK$152.9/ 65ml)



兩款都係最高防曬系數,面部、全身都可以用,有淡淡既天然花香。
SPF50+長效隔離UVB,防止曬紅曬傷,PA++++對抗光老化,預防UVA所引起的色斑、皺紋及各種肌膚老化問題赤熱高濕環境依然頑強防禦。

以Tough Boost UV技術,打造一層防曬網,防水耐汗,頑強抵擋遇水、流汗及抺擦之衝擊。
而且一般潔膚產品就可以輕易卸除,仲有不易致粉刺配方。

含透明質酸、蜂王乳精華及BG保濕成分,減少水份流失,保持肌膚水潤,可作妝前底霜。

分別就在於個質感,一款係水潤易推既乳霜,另一款係輕爽透薄既乳液。


♥ 碧柔極防水防曬乳霜 SPF50+ PA++++ (HK$152.9/ 70g)
我自己偏肌膚乾,比較喜歡水潤易推乳霜質感,加上日常都會化妝,保濕度高持妝力都好D。
如果肌膚偏油既就可以揀返比較輕爽透薄既乳液。


雖然係乳霜,但質地都唔會好厚,係帶輕微啫喱狀,帶水凝感。
含有透明質酸、蜂王乳精華及BG保濕成分,搽起黎肌膚感覺好飽滿。
我自己就唔算好大汗,所以耐汗程度就測試唔到啦,不過日常返工對住個落地玻璃窗,佢都可以做到全日持妝,防曬度又夠,唔洗成日提住自己補防曬,安心哂:)



銷售點:
各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售。

#BioreUV #Athlizm #極防水防曬系列 #最高等級のUV

 「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...