2019年5月22日 星期三

懶人運動方案@EMSCULPT®塑肌消脂

又係時候做好面對背心短褲既前奏,懶懶豬唔想自己做運動,但願意注意下飲食,都仲可以靠科技幫下手。

EMSCULPT®高能聚焦電磁波療程』係比較新既減肥療程,原理係刺激肌肉收縮,呢種強制既肌肉收縮比運動強度更高,每節大約20,000次強制既肌肉收縮可以達到肌肉增長同脂肪代謝既效果。仲係非入侵性,無復原期,唔洗麻醉,但暫時可以做到既部短只有肚同Pat Pat,黎緊會新增其他部位既,有興趣既記得留意住啦。


咁新既儀器,都係由醫生做感覺安心D,LM SKINCENTRE既陳醫生已經係指定之選XD




填資料係例行公事啦:)


雖然係做Body,但陳醫生都幫我睇埋皮膚,呢部機會幫你影三張相。


睇到底層、肌膚色素、毛孔等既問題。不過唔係今次既重點就唔多講啦。


然後就係InBody,相信好多人都知道呢部儀器,會幫你分析BMI、體脂、肌肉量等等既身體機能。


我既結果係BMI正常,但整體脂肪OVER左,肌肉量又UNDER左,所以做『EMSCULPT®高能聚焦電磁波療程』就岩哂,提升返肌肉量,減少D脂肪。


準備好就開始今次既『EMSCULPT®高能聚焦電磁波療程』啦:)
我會做Pat Pat,因為肚腩都仲可以自己努力運動,但Pat Pat既運動好似真係無乜既多。


趴係床到,治療師會用綁帶將佢固定係Pat Pat上面,開始時係60%既效能做,你會感覺到Pat Pat不由自主咁收緊、放鬆、再收緊、再放鬆。唔痛又唔係無感覺,收緊個下有少少忍屎既感覺^^"


治療師全程會陪住你,醫生會慢慢調高效能,雖然強度高左,但感覺都唔係有太大既分別。
係可以一邊玩手機、一邊做既療程,大概半個鐘就完成啦!

另外都仲有少少野要注意既,經期前幾天避免接受治療,治療前避免劇烈運動。
療程後可能出現短暫性肌肉疼痛、肌肉抽搐、關節或韌帶痛,應避免治療後兩三天內做劇烈運動或負重運動。我就完全無呢個問題,但都好乖無做任何運動XDD

治療後皮膚可能短暫紅腫,但會自然消散。我都無呢個狀況。

醫生就建議生活習慣和進食健康令效果得到維持,我盡量啦XDDD

至於最重要既效果:)
我覺得係有既,雖然過程非常輕鬆,但做完Pat Pat居然有少少汗,對於一個唔多出汗既人,Pat Pat居然會出汗,真係幾神奇。
照鏡明顯睇到Pat Pat有提升,當日我係著貼身牛仔褲既,著返條褲個下,Pat Pat位易上好多,感覺真係有D料到。

而醫生提及既短暫性肌肉疼痛、肌肉抽搐、關節或韌帶痛,我完全無,我以為會有去完Wake Board呢類劇烈運動後既肌肉酸痛,最多係坐底起身個下會有輕微到近乎無感既酸痛感。
整體真係非入侵性,無復原期,唔洗麻醉,仲唔痛添。

更多資料
LM SKINCENTRE
網址:https://lmskincentre.com
地址:香港灣仔告士打道80號16樓
電話: 3108-9779

「產品及有關資料由品牌提供」#醫學美容 #原廠正貨 #FDA認證 #醫學實證 #輕鬆瘦身 #安全 #增肌無難度 #肌肉訓練 #emsculpt #emsculpthk #hkemsculpt #增肌 #溶脂 #肌肉 #磁波塑肌#LMSKINCENTRE #兩萬次肌肉收縮

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...