2019年6月1日 星期六

音樂隨身‧下雨天宅在家@Sudio Tolv

最近日日落雨,放假都無得出街現T^T
連續兩星期都有Sudio Tolv陪我宅在家聽歌。

繼之前既Sudio NIVÅ,Tolv 係 Sudio 研發既第二款真無線藍牙耳機。
藍芽訊號接受範圍由10 米加碼到49 英呎(約 15米),係香港呢D彈丸之地絕對可以體驗到真正既無線自由,唔洗下下手機跟身。


同NIVÅ最顯而易見既係,Tolv 可攜式充電盒既Size變細左,放入包包更方便。
重量只係49g (單邊耳機重4.5g,便攜式充電盒為 40g) 。




附可攜式充電盒 + 4個不同大小耳塞 + 充電線。


充電盒仲係磁力開合,好有質感架:)


待機長達6天;單次充電可播放7小時,充電盒可額外提供4次充電,總共35小時的播放體驗。


配備了先進的石墨烯驅動,有效還原高音的細緻清澈與重低音的渾厚。
藍牙5.0版本以及自動配對功能,用起黎更方便,連說明書都唔洗睇就配對到。
支持Siri 和 Google智能助理,兩隻耳機都各自配有麥克風,讓通話具有立體環繞音效的功能。


單一按鈕多功能,包含:開關機、接聽掛斷、拒接來電、音樂播放與暫停。


夏日活動贈禮:
凡在 5/1 - 7/31 之間下單,將贈送 Sudio 設計的Tote bag。
一貫簡約既設計,中間既皮革壓燙好有質感,用黎襯衫好百搭。


折扣代碼(全館商品85折):yandy_tolv
Sudio 香港官網:https://www.sudio.com/hk/earphones
夏日活動贈禮:買就送 Sudio 設計Tote bag (活動期間為 5/1 - 7/31)

 
更多時尚創意分享
香港&澳門官方網站:https://www.sudio.com/hk/
facebook專頁:https://www.facebook.com/Sudiosweden/
Ig專頁: https://www.instagram.com/sudio

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...