2017年7月16日 星期日

我的抗衰老之道@瑞士Swissmiracle

我知道女生應該花時間好好照顧、保養自己,但係生活迫人,有時連照下鏡望下自己既時間都無,再加上熬夜、壓力、飲食不均...不良習慣都在加速著讓肌膚老化,我要求比較見效同簡便既保養,一步到位,全方位照顧肌膚需要既產品,而家要照顧埋我既白蝕,無幫助我唔介意,但至少唔好令佢擴散。

望住自己白蝕問題慢慢嚴重,心情好灰,但都係個句,仲有白蝕以外既肌膚要照顧,所以而家接保養品都會問得好清楚。

呢個係之前收到既產品,但望過成分都幾溫和,而且係瑞士品牌,感覺上安心,所以我都照試左。

Swissmiracle傳承瑞士引以為傲的活細胞科技,主力研究對抗肌膚老化問題,佢地既抗老精華配方,能夠提供展現肌膚健康、活力細胞所需的營養精華素,解決因年齡老化、環境侵害及現代生活壓力造成的肌膚問題。


♥ DNA基因活膚亮澤眼精華 (推廣價 $530/15ml)
♥ DNA基因活膚緊緻面霜 (推廣價 $590/15ml)
產品都係Made in Switzerland既。




♥ DNA基因活膚亮澤眼精華 (推廣價 $530/15ml)

密集式修護眼部精華,專為疲倦及鬆馳的眼周肌膚而設,蘊含海藻及紫花苜蓿精華,透過促進淋巴排水,活躍眼周循環系統,撫平眼袋及浮腫,淡化黑眼圈。結合重點抗老成分「肽生物嫩膚因子」及水解R.N.A,進一步修護並滋養肌膚,顯著減淡皺紋,瞬間提升眼簾,讓眼周回復細緻平滑,點亮活齡神采雙眸。


質地係啫喱狀既,推開有霧面感,有即時修飾細紋既效果,延伸性好唔錯,滿滿既滋潤感,但感覺好清爽,夏天搽都唔怕笠。
我覺得佢變水腫既效果好唔錯,同埋肌膚感覺會即時幼嫩左,我都幾滿意。


DNA基因活膚緊緻面霜 (推廣價 $590/15ml)

以獨家「肽生物嫩膚因子」作為核心配方,摒除過去累積之DNA傷害,全面掌控肌膚細胞健康狀況,為肌膚注入再生活力。揉合多種高親膚性植物精油,蘊含豐富蛋白質、礦物質及維生素E,深入滲透肌膚並有助柔滑粗糙膚質,強化緊緻度及彈力,延緩肌膚老化現象。

配方更添加「鎖水磁石」異構寡糖,能瞬間提升肌膚水分,擴大肌底儲水量,擊退乾燥及皺紋問題,鎖住年輕肌膚。


淡花香味,隻味清清地都幾好聞,質地係近似啫喱既水潤既乳霜狀,唔知係咪錯覺,搽既時候會有微涼感,上面感覺非常舒服。


鐘意佢質地輕薄得黎保濕滋潤度好夠,平滑膚質既效果即時有感。
肌膚柔軟左,仲有提亮效果,最令我安心既係無令我既痘痘惡化,畢竟最近壓力瘡爆個不停T^T

最後,提提你地都提提自己,保持年輕既心境都好重要!
要養成正面樂觀的人生態度,對人好、但不要犧牲/放棄自我。
因為快樂會令體內傷害身體的自由基就會減少,自動提高自身的抗氧化機制。

全線Colourmix卡萊美 獨家發售
www.colourmix-cosmetics.com

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...