2017年7月2日 星期日

拜拜煎蛋油面‧以完美粉霧感面向陽光@Beauty Maker

夏天既底妝最容易出油、浮粉,出入冷氣地方仲好易會有脫妝問題,亞洲既天氣又濕又熱,歐美底妝一味保濕真係未必應付到。

亞洲既問題,由亞洲解決,彩妝大師Kevin上年度一上市就熱銷30萬顆既第一代零油光晶漾持妝氣墊粉餅,將亞洲女性最在意既夏日底妝煩惱通通KO。
今年再下一城,推出「新一代零油光晶漾持妝氣墊粉餅SPF40」,配合零油光晶漾長效妝前乳SPF35,48H保持完美粉霧感,出油、出汗都無有怕:)


★ 零油光晶漾長效妝前乳SPF35
★ 新一代零油光晶漾持妝氣墊粉餅SPF40 (白皙/自然)




★ 零油光晶漾長效妝前乳SPF35
據說佢最厲害既地方係做到「只吸油不吸水」,獨特超磁妝控油粉體係底妝之前搽,就可以瞬間凍結出油既油光,完美吸住粉底,加上水平衡控油精華液,令肌膚油水平衡,穩定肌膚狀況,達到全天候長效不脫妝的完美效果。

特別調配專屬亞洲女生既蜜桃色,有提亮膚色既效果,可以令膚色更有透明感,不過我一向偏好自然妝感,粉色調雖然令肌膚好有通透感,但面同頸有少少色差XD
乳液狀都幾易推均勻,搽上面感覺清爽,有滋潤感得黎唔會黏笠,平滑毛孔既效果非常令人滿意。


★ 新一代零油光晶漾持妝氣墊粉餅SPF40 (白皙/自然)
由彩妝大師Kevin同佢既研發團隊再度與頂尖韓國實驗室既氣墊粉餅,保留原有氣墊的輕、薄、透以及強效控油的特性,上妝一次就有8大功效,控油、調理、遮瑕、長效持妝、緊緻、收斂、舒緩、保濕,不但維持一整天都不脫妝,也能保持乾淨粉嫩狀態。

更有三大新突破:
1、全新觸控面板 
2、SPF40**防曬升級 
3、微米柔焦粉體VR

「全新觸控面板」透過「真空保鮮科技」,形成一個隔絕空氣、外界污染的真空保鮮層,每次用既時候先按壓出粉底,感覺更加乾淨衛生,仲可以作為底妝調色盤,調和最適合自己的膚色。


先按壓適量既新鮮粉底後,分別輕點於額頭、雙頰、鼻頭、下巴,再利用智慧粉撲均勻推開,能達到勻稱膚色效果,同一般氣墊粉唔同既係,無論推、拖、拍既手法都可以將粉底推勻,即使係化妝新手都可以簡單上妝。


粉底色係我比較唔喜歡既地方,明顯同我膚色有差距@口@
夏天又曬黑左,不過對於佢修飾毛孔,遮瑕度同妝感就真係無得彈。
而最方便既係,上完妝後,只要用粉底刷輕刷全臉,就可以打造出如同擦過蜜粉般的細緻妝感,唔洗再另外上碎粉架!


48H保持完美粉霧感,持妝力的確非常厲害,黎到暑期,無論公司定自己都有唔少戶外活動,一上妝基本上都唔會有機會補妝,但返到去妝容依然Keep到8成。

新一代零油光晶漾持妝氣墊粉餅SPF40** (白皙/自然)
13g/零售價$229 NEW!
上市日期:2017年05月18日

*同場加映
新品上市期間限量銷售「新一代零油光超持妝粉嫩禮盒組」售價:HKD$599
內含:《零油光晶漾持妝氣墊粉餅SPF40**》14ml x2 +《限量版 美肌修修無痕專業粉底刷》x2 +《限量版 化妝包》x1

銷售點
全線LOGON
www.descato.com
www.hktv.com
www.fingershopping.com
www.mydress.com
www.yesstyle.com

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...