2017年7月11日 星期二

最接近天然眼色既大美目@FreshKon

男仔最驚女仔問既其中一個問題:「我今日有咩唔同呀?」

今次就想問下大家,「我今日有咩唔同呀?」
相信唔難發現身為眼鏡娘既我戴咗Con:)



其實Yandy小學已經開始有近視,小四左右已經開始戴眼鏡,初中時已經貪新鮮加入咗隱形眼鏡既行列,慢慢長大,其實都會開始擔心自己眼睛既健康,所以由以前日日戴,直到而家,我一般時候都係戴返眼鏡,有需要扮靚時先會戴大眼Con,盡可能俾對眼仔有足夠既休息時間,加上豆豉眼,大眼Con係必然既選擇,所以One Day 大眼Con就成為左我既隱形眼鏡首選。


★ FreshKon Alluring Eyes 1-Day「大美目」每日即棄隱形眼鏡
最近就收到呢盒FreshKon既One Day Con,全新「心動啡」迷人色調。


一盒30隻,我平時都會袋定兩對係化妝袋,隨時可以變身大美目:)


其實我本身都有戴開佢既同系列既Winsome Brown注目啡,出左新色,當然要試啦。
今次既Majestic Brown 心動啡 同同系列既Winsome Brown注目啡都係採用有「鎖色透氧技術」,將色素微粒鎖進鏡片內層,隔絕與眼睛接觸,由於色素微粒分散分佈,仲可以可保持極高透氧度,戴上眼感覺更舒適,仲有美國FDA安全認可,放心哂。


戴上後明顯感覺眼仔精靈有神得多,Majestic Brown 心動啡就係以最接近天然眼色的漸變色網紋設計,巧妙放大眼眸,自然、立體咁呈現眼珠既立體感,主打凝亮自然既大眼效果。
網紋邊緣採取模糊設計,同虹膜自然溶為一體,減低突兀感,同自己既眼珠溶為一體,唔驚大眼Con變ET眼。

仲有特別既鏡片定位技術,望去邊都唔易走位,唔怕梗眼。


鏡片加入HA特效保濕因子,雙眼長效保濕滋潤,戴耐左都依然水潤舒適,戴足一日除Con時都唔會有啜眼球既狀況。

愛美同時,都要好好愛護雙眼既健康,選擇隱形眼鏡時最好可以先試戴,揀返D有信譽既品牌同正當經營既店舖呀:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...