2017年7月25日 星期二

穩定膚質@肌美精‧低敏高效保濕面膜

我一向都少用面膜,但最近為左拯救我惡劣既肌膚狀態,的確勤力左好多。
除左將基礎保養都轉哂天然產品,亦加入保濕面膜。
其實我就唔係敏感肌黎架,不過而家係對抗白蝕既敏感時期,所以我揀產品都盡量小心。
肌美精專門為「敏感 x 缺水肌」而設既溫和溫和保濕低敏面膜,我用起黎就更放心。


♥ 低敏高效保濕面膜 (售價:HKD 68 /4 枚入)

為乾燥、敏感肌推出低敏保濕系列,成分 7 大無添加,無香料、無色素》無礦物油、無矽、無對羥基苯界酸、無界面活性劑、無酒精。
比一般低敏護膚品排除更多高危致敏成分,仲通過多款過敏測試,減低引發過敏現象。
仲含專利海洋性胎盤®,重整肌膚、紓緩泛紅,幫助肌膚回復健康。


一般敏感肌最需要既就係補濕,雖然我唔係敏感肌,但其實只要做好保濕,已經可以解決7成既肌膚問題。
而肌美精低敏保濕面膜有「高效保濕」同「透亮保濕」兩款架,係少有敏感肌都可以用既亮白面膜。

不過我白蝕已經白到一達達,都係用左「高效保濕」拯救我既惡劣肌膚先啦!


每片面膜帶成 25ml 弱酸性保濕精華液,以植物性保濕成分及透明質酸,深入補水,改善敏感肌缺水問題。


面膜就用左窩夫狀纖維布膜紙製造,將大量美容液壓入肌膚底層,令鎖水度大大提升。


我覺得面膜都幾帶份量,敷上面好有包裹感,而且好少有咁可以敷埋下巴仔,整體都算幾貼服,但就有少少焗促感,不過15mins好快過。


15分鐘過後,面上仲有滿滿既精華,稍為按摩一下幫助吸收唔好哂呀:)


感覺低敏高效保濕面膜既保濕力真係好夠,用完肌膚好似大有種油油潤潤既感覺@口@
因為我自己本身都比較鐘意爽身既產品,當時都有D擔心會唔會令我爆發新一輪既痘痘,但結果當然無長痘,而且明顯感覺到肌膚質素穩定左唔少,而且敷完一張,Keep到幾日都仲覺得肌膚水分充足,上妝、做保養都更加輕鬆,係非常值得投資既一款平價面膜!

網頁:http://www.hadabimask.hk/
Facebook 專頁:https://www.facebook.com/Hadabisei.HK
Instagram:https://www.instagram.com/hadabisei_hk/
銷售點:全線莎莎、萬寧 (部分產品有售)均有發售
查詢電話:3595 1466


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...