2017年4月10日 星期一

20周年換個新裝‧春夏持久妝@RMK


為左紀念RMK誕生20周年,RMK底妝系列將以簡約、精緻的包裝設計全新出現啦♥
我都跟住RMK換個新妝‧新造型先得:)




RMK既新包裝印有品牌一貫的銀色Logo,並採用方角設計,蓋上印有絲帶形的R字,好有動感,兼具時尚同曲線美。
皇牌產品Makeup Base及Liquid Foundation,仲改用左泵裝設計,用起黎更方便。

不過,因應我最近惡劣到爆開左既膚質,我揀左呢兩款底妝產品。
♥ Long Lasting UV 長效防曬底霜 (HK$320/ 30ml)
♥ Creamy Foundation N 盈潤極致粉底霜 (HK$480/ 30g)


♥ Long Lasting UV 長效防曬底霜 (HK$320/ 30ml)

黎到春夏季,我特別注重防曬,畢竟我咁鐘意同陽光玩遊戲,真係唔敢偷懶^^"
長效防曬底霜有SPF45 PA++++,再加上蘊含大量水分,非常岩我呢。
用之前記得要先搖勻啊!


我最近既膚質真係差到一個點,瘋狂長痘中T^T
山桑子精華等保濕成分極速滋潤乾燥肌膚。
一粒珍珠般大小就夠全面用啦。


呢隻防曬底霜就完全係我既救星,質感水漾,觸感清涼,搽上肌膚到一下子有降溫效果,仲有效收緊毛孔。雖然一下子泵入大量水分,但同時具控油功效的粉粒,感覺好似包左層水膜係肌膚到咁,但摸上手非常清爽、不黏不稠,仲Keep到個底妝長時間輕盈自然。


♥ Creamy Foundation N 盈潤極致粉底霜 (HK$480/ 30g)
最近膚質差到一個點,對粉底既遮瑕度要求大增T^T
呢侵粉底霜蘊含摩洛哥堅果油及乳木果油等高效植物性保濕成分,有Coverage得黎,同時保有水潤亮澤既感覺,持久度仲非常之掂。
加埋獨特的Stretch Film成分緊致同提升輪廓,完美覆蓋幼紋,即使膚質未如理想,上完妝都可以呃得下人。


粉底霜既質感偏柔潤,類似軟膏狀,但延伸性極好,可以推到好薄,同樣一粒珍珠般大小就夠全面用啦。


有需要遮瑕既位置可以反覆印上粉底霜,黑眼圈基本上已經唔需要再做遮瑕,紅紅既痘印都遮到7成。
最鐘意佢質地潤澤,卻不會泛油光,仲有種微微既柔焦感,令膚質黎左個大提升。


細心用遮瑕膏處理返D痘痘,肌膚望落細緻無瑕,唔講絕對無人睇得出我膚質近乎GG狀態。
帶來極致貼服、飽滿富彈性的底妝。


令肌膚睇起黎飽滿彈滑感既粉底霜,遮瑕修飾效果非常高分,霧面自然妝感,加上散發淡淡透明光澤,同厚重粉感講拜拜,仲可以係春夏季節Hold住持久妝容,絕對係值得投資既底妝產品。

RMK專門店:銅鑼灣時代廣場、鑽石山荷里活廣場
RMK 專櫃:崇光百貨 (銅鑼灣店、尖沙咀店)、FACESSS、旺角朗豪坊 Beauty Avenue、一田百貨(沙田)

查詢電話: 2865-0941
www.rmk.com.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...